coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تاریخ عرضه اچ ام دی باربی فلیپ مشخص شد

اوایل سال جاری اچ ام دی اعلام کرد که بر روی گوشی جدیدی کار می‌کند اما قسمت جالب ماجرا اینجاست که این برند برای ساخت تاشوی جدیدش با باربی همکاری کرده است. اکنون پس از گذشت ماه ها بالاخره اچ ام دی باربی فلیپ در یک پلتفرم گواهینامه ظاهر شد که تاریخ عرضه آن را فاش می‌کند.

اگر خاطرتان نیست، گوشی آینده HMD با نام تجاری نمادین باربی و پلتفرم توسعه DIY معرفی شد که با سری اچ ام دی Crest عرضه شد. در حالی که جزئیات دقیق‌تر در مورد این دستگاه هنوز مشخص نیست، این شرکت تاریخ عرضه آن را فاش کرده است. تلفن اچ ام دی باربی فلیپ قرار است در 28 آگوست 2024 عرضه شود.


بیشتر بخوانید:

تلفن اچ ام دی باربی فلیپ با شماره مدل TA-1681 مشاهده شد. تنها موردی که تاکنون مشخص شده پشتیبانی از شارژ 5 واتی (5Vdc x 1A) است. این گوشی یک گوشی ویژه بوده و  نسخه تغییر نام تجاری مدل نوکیا 2660 فلیپ است.

شایعات حاکی از آن است که این دستگاه در واقع نسخه تغییر نام تجاری یافته مدل نوکیا 2660 فلیپ است.

همانطور که انتظار می‌رفت اچ ام دی باربی در یک رنگ صورتی جذاب ظاهر شده که علامت تجاری باربی هم بر روی صفحه نمایشش دارد.

نکته قابل توجه این است که نوکیا 2660 فلیپ تلفنی بود که در سال 2023 عرضه شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 2.8 اینچی و سازگاری با سمعک بود. این تلفن همچنین با پشتیبانی از قابلیت اسکن دیجیتال UPI هند و قابلیت پرداخت عرضه شد.دو رنگ سبز و صورتی برای آن انتخاب شده بود.

از دیگر ویژگی های قابل توجه آن هم می‌توان به دو سیم کارت 4G، VoLTE و بسته باتری 1450 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.از آنجایی که احتمالا اچ ام دی باربی نسخه ویژه این دستگاه است بنابراین احتمالا با چنین ویژگی های عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ عرضه اچ ام دی باربی فلیپ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر