coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رندرهای اوپو A80 فایوجی در کنار مشخصات کلیدی و قیمت پیش از عرضه فاش شد

رندرهای اوپو A80 فایوجی به صورت آنلاین در سطح فضای مجازی پخش شده است. این گوشی به زودی به عنوان یک نسخه تغییر نام یافته از اوپو A3 (نسخه Energy) وارد بازار خواهد شد.

شرکت اوپو پس از عرضه گوشی Oppo A3x در روزهای اخیر، اکنون برای اضافه کردن عضو دیگری به سری A خود آماده می‌شود. این عضو جدید Oppo A80 نام دارد و در گزارشی از وب‌سایت 91Mobiles، رندرها و مشخصات آن فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات و رندرهای اوپو A80 فایوجی

بر اساس اطلاعات موجو در گزارش‌های منتشر شده، گوشی اوپو A80 به احتمال زیاد یک نسخه تغییر نام یافته از Oppo A3 Energy Edition خواهد بود که چند روز پیش در چین عرضه شد.

رندرهای اوپو A80 فایوجی
Oppo A80 5G

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در طراحی اوپو A80 5G از لبه‌های مسطح و تخت با نمایشگر سوراخ‌ پانچ استفاده شده است. در قسمت پشتی یک دوربین دوگانه با یک حلقه LED وجود دارد که تداعی‌گر طراحی به کار رفته در اوپو A3 Energy Edition است. گزینه‌های رنگی شامل دو رنگ مشکی و بنفش می‌شود و یک رنگ سبز هم در سطح جهانی به این ترکیب ملحق خواهد شد.

برای صفحه نمایش از یک پنل 6.67 اینچی با وضوح اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی روان 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت بهره گرفته شده است. در بخش سخت افزار، چیپست دایمنسیتی 6300 مدیاتک وظایف پردازشی را انجام می‌دهد و با 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 همراهی می‌شود.

دوربین‌های پشتی از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز ثانویه 2 مگاپیکسلی تشکیل شده و در پنل جلویی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی به چشم می‌خورد.

تامین انرژی مورد نیاز اوپو A80 5G بر عهده یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 45 واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. این گوشی بر روی رابط کاربری ColorOS 14.0.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 اجرا می‌شود و از ویژگی‌های امنیتی مانند حسگر اثر انگشت جانبی و مقاومتی مانند رتبه IP54 برای دوام نسبی در برابر گرد و غبار و آب برخوردار است.

رندرهای اوپو A80 فایوجی

از دیگر مشخصات برجسته گوشی جدید اوپو می‌توان به جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت USB تایپ C، وای‌فای 5 و NFC اشاره کرد. علاوه بر این، این گوشی به یک‌سری ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند پاک‌کن هوش مصنوعی برای تمیز کردن اشیاء ناخواسته در عکس‌ها، AI LinkBoost برای بهینه‌سازی شبکه و محافظت از شارژ هوش مصنوعی برای افزایش عمر باتری مجهز شده است.

گفته می‌شود که قیمت اوپو A80 5G برای نسخه 8 گیگابایت رم/256 گیگابایت حافظه داخلی در بازار اروپا برابر با 249 یورو (تقریبا 22566 روپیه) خواهد بود. این شرکت هنوز تاریخ عرضه این گوشی را رسما اعلام نکرده اما این مسئله هم به زودی روشن خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندرهای اوپو A80 فایوجی و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر