coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی S25 اولترا به دوربین تله فوتو و دوربین فوق عریض بهبود یافته مجهز می‌شود

گلکسی S25 اولترا نسبت به نسل قبلی هم در بخش سخت افزار ارتقا خواهد داشت و هم از دوربین‌های تله فوتو و فوق عریض بهتری برخوردار خواهد بود.

انتظار می‌رود که سری گلکسی اس 25 سامسونگ بین ماه‌های ژانویه تا فوریه سال 2025 میلادی به بازار عرضه شود. با این حال، برخی از مشخصات این سری قبلا در گزارش‌های مختلف فاش شده و امروز نیز اطلاعاتی درباره مشخصات دوربین گلکسی S25 Ultra منتشر شده است.

گفته می‌شود که طراحی گلکسی S25 Ultra منحصربه‌فرد و متفاوت خواهد بود و همچنین شاهد ارتقای قابل توجهی در فناوری دوربین و سایر مشخصات اصلی این گوشی خواهیم بود. ظاهرا قرار است که سامسونگ در این گوشی از دو سنسور تصویر جدید برای دوربین‌های اولتراواید و تله فوتو استفاده کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات دوربین گلکسی S25 اولترا

گفته می‌شود که سامسونگ برای دوربین فوق عریض گلکسی اس 25 اولترا از نسخه جدیدی از سنسور 1/2.76 اینچی JN1 با وضوح 50 مگاپیکسل استفاده خواهد کرد. محض یادآوری، دوربین فوق عریض گلکسی اس 24 اولترا، یک لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید با اندازه سنسور 1/2.52 اینچی است. یکی از دوربین‌های تله فوتو نیز دارای سنسور 1/3 اینچی ISOCELL خواهد بود که ادعا می شود وضوح و پایداری عکس‌های زوم شده را بهبود خواهد بخشید.

گلکسی S25 اولترا

از سوی دیگر، دنیل آرائوجو (Daniel Araujo)، نایب رئیس Samsung Mobile Experience (MX)، در بیانیه‌ای در جریان کنفرانس درآمد سه ماهه دوم این شرکت در سال 2024، برخی از اطلاعات اولیه درباره سری گلکسی S25 را  فاش کرده است. به گفته وی، این سری با برخی ارتقاهای کلیدی در بخش دوربین و نمایشگر همراه خواهد بود. علاوه بر این، او گفته است که سامسونگ بهترین پردازنده برنامه (AP) و حافظه موجود در صنعت موبایل را برای افزایش عملکرد هوش مصنوعی در نظر گرفته و یک تجربه پیشرفته جامع را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

ما به طور مداوم سخت افزار سری S را ارتقا می‌دهیم تا تجربه‌ای پیشرو و منحصربه‌فرد در صنعت موبایل را به مشتریان ارائه دهیم. ما هم زمان با ارتقا سخت افزار، به بهبود مشخصات کلیدی برای ارائه عملکرد برتر ادامه خواهیم داد. مخاطبان، در زمان عرضه سری گلکسی اس 25، این بهبودها را در بخش دوربین و نمایشگر مشاهده خواهند کرد.

اگرچه این شرکت هنوز درباره استفاده از چیپست اگزینوس 2500 در سری گلکسی اس 25 اظهار نظری نکرده، کارشناسان صنعت بر این باور هستند که بخش قابل توجهی از این سری در بسیاری از مناطق از چیپست اگزینوس قدرت خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات دوربین گلکسی S25 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر