coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی Buds 3 Pro با دریافت اولین به‌روزرسانی صدای پایدارتری ارائه می‌کند

سامسونگ پس از معرفی گلکسی Buds 3 Pro بازخوردهای خوبی را از کاربران دریافت کرده است، در حالی که به دلیل برخی مشکلات کیفیت کنترل، برخی از کاربران انتقاداتی نیز داشته‌اند. حالا، این ایربادهای بی‌سیم پرچم‌دار جدید سامسونگ اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود را دریافت کرده‌اند.Galaxy Buds 3 Pro در حال حاضر به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را در کره جنوبی دریافت کرده‌اند. این به‌روزرسانی با نسخه نرم‌افزاری R630XXU0AXG5 و حجم 7.69 مگابایت ارائه شده است. طبق اطلاعات ارائه شده، این به‌روزرسانی ثبات صدا را در این ایربادها بهبود می‌بخشد.


بیشتر بخوانید:


جزئیات اولین بروزرسانی گلکسی Buds 3 Pro

سامسونگ هنوز توضیح دقیقی درباره وضعیت جدید ارائه نکرده، اما به نظر می‌رسد هدف این به‌روزرسانی افزایش کیفیت و ثبات عملکرد صوتی Galaxy Buds 3 Pro باشد.

احتمالاً این به‌روزرسانی طی چند روز آینده برای کاربران در دیگر کشورها نیز ارائه خواهد شد.

جزئیات اولین بروزرسانی گلکسی Buds 3 Pro
جزئیات اولین بروزرسانی گلکسی Buds 3 Pro

چگونه به‌روزرسانی را دریافت کنید؟

اگر  از ایربادهای جدید سامسونگ استفاده می‌کنید، می‌توانید با باز کردن اپلیکیشن Galaxy Wearable روی تلفن خود و رفتن به:

تنظیمات ایربادها → به‌روزرسانی نرم‌افزار ایربادها → دانلود و نصب بروزرسانی را انجام دهید و تمام!

مشخصات فنی Galaxy Buds 3 Pro

Galaxy Buds 3 Pro دارای دو درایور برای فرکانس‌های پایین (باس) و میانه (صوت) هستند و از تویترهای صفحه‌ای برای فرکانس‌های بالا (تیل) استفاده می‌کنند. این ایربادها همچنین از بلوتوث ۵.۴ با ویژگی LE Audio (کدک LC3) و Auracast پشتیبانی می‌کنند. جدیدترین ایربادهای بی‌سیم سامسونگ از کدک‌های AAC و Samsung Scalable Codec Ultra High Quality (SSC UHQ) نیز پشتیبانی دارند.

نکته جالب دیگر این است که Galaxy Buds 3 Pro دارای ساقه‌هایی هستند که در مدل‌های قبلی وجود نداشت. این ساقه‌ها به بهبود کیفیت تماس و کنترل لمسی مطمئن‌تر (از طریق حرکات فشاری) کمک می‌کنند.

ایربادها دارای استاندارد IP57 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند و از ویژگی‌های Adaptive ANC (حذف صدای فعال تطبیقی)، Adaptive EQ (تطبیق صدا) و Ambient Sound (صوت محیطی) نیز بهره‌مندند.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر