coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قیمت نهایی سهند S اعلام شد؛ قیمت نسخه پایه سهند

بالاخره پارس خودرو، قیمت نهایی سهند S را اعلام کرد. سهند S نسخه پایه این سدان کوچک محسوب شده که براساس پلتفرم ساینا توسعه یافته است.

5 ماه پیش اولین دور فروش سهند S به عنوان جدیدترین عضو از خانواده پارس خودرو آغاز و متقاضیان مبلغ پیش‌پرداخت این خودرو را پرداخت کردند. پس از آن حدود 1 ماه پیش بود که سازمان ملی استاندارد، مجوز پلاک سهند S را نیز صادر کرد. حال به تازگی پارس خودرو، قیمت نهایی سهند S را نیز اعلام کرده است تا خریداران از قیمت نهایی خودروشان باخبر شوند.

گفتنی‌ست که سهند اس براساس پلتفرم ساینا توسعه یافته و در دو نسخه ساخته شده است؛ که البته فعلاً خبری از طرح فروش نسخه فول آپشن سهند و دیگر جزئیات آن در دسترس نیست.


بیشتر بخوانید:


اعلام قیمت نهایی سهند S

شکی نیست که با اعلام قیمت قطعی سهند S به زودی این خودرو به دست خریداران خواهد رسید. سهند S نسخه پایه و کم آپشن‌تر این سدان است و سهند G که فعلاً اطلاعات زیادی از آن وجود ندارد، نسخه فول ‌آپشن خوهد بود.

قیمت نهایی سهند S بیش از 450 میلیون تومان است و به این مقدار، دیگر هزینه‌های جانبی اعم از شماره‌گذاری، مالیات، عوارض و غیره نیز اضفه می‌شود. با احتساب این هزینه‌ها، سهند اس قیمتی معادل 459 میلیون و 400 هزار تومان دارد که بسیار جالب توجه است.

اعلام قیمت نهایی سهند S

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت قطعی و نهایی سهند S چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    چرا تو معرفی، نگفتید که دارید سهند جی رو معرفی می کنید؟ پولمونو گرفتید حالا میگید اونا مال سهند جی هست و یه نسخه اولیه تحویل میدید؟من زمان ثبت نام هرچی ویدیو بودو شرح خواندم ،همشون نسخه جی رو به اسم نسخه اولیه معرفی کردند فریب دادید.حداقل نسخه جی رو با این قیمت نجومی بدید. چرا نگفتید دو نسخه داره ونسخه اس هیچی نداره؟ خدا ازتون نگذره.امکان انصراف هست؟ کسی میدونه؟ با این رانا میخرم.سورن یا ال نود !!

    پاسخ

    مرگ بر سایپا، مرگ بر پارس خودرو
    لعنت بهتون

    پاسخ

    قیمت سهند اس خیلی بالاست خیلی. چطور آخه سهند بدون امکانات از اطلس فول آپشن گرونتره. مگه میشه؟!!!! این قیمت رو باید برای سهند جی میذاشتن.

    پاسخ