coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشخصات ریلمی 13 پلاس فایوجی با دریافت گواهی TENAA به صورت کامل فاش شد

مشخصات ریلمی 13 پلاس فایوجی در مرجع صدور گواهی TENAA چین به صورت کامل قرار داده شده است. این گوشی به زودی در بازار چین عرضه خواهد شد.

برند ریلمی چندی پیش دو گوشی جدید با نام‌های Realme 13 Pro و Realme 13 Pro+ را در بازار هند عرضه کرد. شایعات حاکی از آن است که این دو گوشی در ماه جاری در بازار چین نیز عرضه خواهند شد. با این حال، به نظر می‌رسد که به غیر از این دو دستگاه‌، ریلمی چند گوشی هوشمند دیگر را هم برای بازار داخلی چین در نظر گرفته است.

برخی از پلتفرم‌های صدور گواهی مانند 3C و TENAA چین، در ابتدای این ماه، یک گوشی جدید از ریلمی با شماره مدل RMX3952 را تأیید کرده‌اند. حدس زده می‌شود که نام این دستگاه در زمان ورود به بازار Realme 13 5G خواهد بود. علاوه بر این، مرجع صدور گواهی TENAA چین، یک گوشی دیگر با شماره مدل RMX5002 را تایید کرده که گمان می‌رود Realme 13 Plus 5G باشد. در ادامه تمام جزئیات فاش شده از این گوشی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی 13 پلاس فایوجی

اطلاعات موجود در پلتفرم صدور گواهی TENAA نشان می‌دهد که گوشی Realme 13+ 5G دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل (فول‌اچ‌دی پلاس) خواهد بود و احتمالا از یک تراشه هشت هسته‌ای 2.5 گیگاهرتزی قدرت خواهد گرفت.

مشخصات ریلمی 13 پلاس فایوجی

این دستگاه به احتمال زیاد در چندین پیکربندی مختلف با رم 6 گیگابایت، 8 گیگابایت، 12 گیگابایت و 16 گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. گزینه‌های ذخیره سازی نیز متنوع بوده و شامل 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت خواهد بود. همچنین یک اسلات کارت حافظه microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی وجود خواهد داشت.

گفته می‌شود که منبع تغذیه ریلمی 13 Plus 5G یک باتری 4880 میلی آمپر ساعتی با ظرفیت معمولی 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی خواهد کرد. برای عکاسی، انتظار می‌رود که یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی در پشت وجود داشته باشد.

یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای نیز برای امنیت بیشتر کاربران داخل نمایشگر تعبیه خواهد شد. این گوشی احتمالا بر روی سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری Realme UI 5 اجرا خواهد شد و ابعاد و وزن آن نیز به ترتیب 161.7 در 74.7 در 7.6 میلی‌متر و 185 گرم پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ریلمی 13 پلاس فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر