coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش نقدی و اقساطی MVM و فونیکس مرداد 1403 [+ شرایط و قیمت]

مدیران خودرو، طرح فروش نقدی و اقساطی MVM و فونیکس مرداد 1403 را آغاز کرد. در این طرح مجموعاً 11 مدل از محصولات مدیران خودرو عرضه شده است.

در جدیدتری طرح فروش محصولات خودروسازان ایرانی، نام مدیران خودرو به چشم می‌خورد. این شرکت طرح فروش نقدی و اقساطی MVM و فونیکس مرداد 1403 را با امکان سفارش 11 خودرو آغاز کرده است.

شیوه فروش محصولات مدیران خودرو دیگر بر کسی پوشیده نیست. این شرکت که یکی از شرکت‌های خودروساز بزرگ و خصوصی کشور است، همه محصولاتش را به صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رساند. شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو معمولاً با زمان بازپرداخت طولانی‌مدت همراه است و متقاضیان می‌توانند از بین شریط مختلف انتخاب کند.

در طرح فروش حاضر 4 محصول از برند MVM و 7 محصول از فونیکس قابل خریداری است. برای اطلاع از شرایط فروش فونیکس و MVM می‌توانید سری به ادامه مطلب بزنید.


بیشتر بخوانید:


طرح فروش نقدی و اقساطی MVM و فونیکس مرداد 1403

می‌دانیم که مدیران خودرو محصولات برندهای فونیکس و MVM را در کارخانه خود مونتاژ می‌کند. این شرکت ازجمله شرکت‌هایی با تیراژ تولید بالا است که طرح‌های فروش متنوعی دارد. مدیران خودرو با ارسال 3 بخشنامه فروش، شرایط فروش محصولات برند ام وی ام و فونیکس را به نمایندگان و متقاضیان خودرو اعلام کرد.

شرایط فروش نقدی و اقساطی MVM

براساس بخشنامه مدیران خودرو در ارتباط با فروش 4 محصول ام وی ام ، این شرکت از امروز امکان سفارش 4 خودرو از این برند به صورت اقساطی و نقدی و با موعد تحویل 90 روز کاری را مهیا کرده است. ثبت‌نام در این طرح از امروز شنبه، 20 مرداد 1403 آغاز شده است. جزئیات بیشتر در بخشنامه زیر آمده است:

طرح فروش نقدی و اقساطی MVM و فونیکس مرداد 1403

شرایط فروش نقدی و اقساطی فونیکس

مدیران خودرو در بخشنامه فروش محصولات فونیکس نیز امکان سفارش 6 خودرو را به صورت نقدی و اقساطی و یک خودرو را به صورت نقدی فراهم کرده است. تمامی خودروهای فونیکس حاضر در لیست به موعد تحویل 90 روز کاری به دست مشتریان خواهد رسید. ضمناً ثبت‌نام در این طرح از امروز شنبه، 20 مرداد 1403 آغاز شده است.

لازم به ذکر است که متقاضیان جهت سفارش همه 11 خودرو می‌بایست به نمایندگن مجاز فروش محصولات مدیران خودرو در سراسر کشور مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش محصولات مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر