coinex
otetmarket
propification.com

تلفن ابری کسب و کارهای ایرانی را بیست سال جلو می‌اندازد!

در دنیای امروز که تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است، کسب و کارها نیز به دنبال راه‌هایی هستند که از این تکنولوژی برای بهبود خدمات خود و افزایش رضایت مشتریان استفاده کنند. تلفن ابری یکی از ابزارهای مدرن و به‌صرفه برای بهبود عملکرد بخش واحد پشتیبانی مشتریان و افزایش رضایت آنها است. بی دلیل نیست که کارشناسان معتقدند استفاده از خدمات دفترکار مجازی مثل تلفن ابری حرکت بر لبه تکنولوژی است، و حدود بیست سال است که در دنیا و بیش از 10 سال است که در ایران رایج شده و اگر هنوز از این خدمات استفاده نمی‌کنید بیست سال از تکنولوژی عقب هستید!

مزیت اصلی تلفن ابری بهبود خدمات و پشتیبانی مشتریان است که رضایت مشتریان را افزایش می‌دهد و آنها را به برند وفادار می‌سازد. وفاداری مشتری باعث تکرار خرید و متقاعد کردن مشتری برای انتخاب برند شما در میان رقبای دیگر است. افراد زمانی به یک برند وفادار هستند که تجربه خوشایندی را در خرید یا خدمات مشتریان و پشتیبانی داشته‌اند؛ و تلفن ابری به تمامی سازمان‌ها، اعم از کوچک و بزرگ، کمک می‌کند با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به مشتریان ارائه کنند.

7 کاربرد تلفن ابری در بهبود پشتیبانی مشتریان

پیش از ظهور تکنولوژی تلفن ابری یا تلفن اینترنتی، خرید خط تلفن ثابت تهران، به خرید یا اجاره یک دفتر کار در آن منطقه، وابسته بود. در نتیجه هزینه راه‌اندازی تیم پشتیبانی تلفنی، نیازمند بودجه زیادی برای راه‌اندازی دفتر کار، استخدام اپراتور و آموزش آنها، تهیه تلفن گویا و تعریف داخلی برای همکاران بود.

در حال حاضر، با وجود تلفن ابری، برخورداری از یک تیم پشتیبانی مشتریان قوی، برای هیچ یک از کسب و کارها رویای دوری نیست. زیرا سرویس‌های ارائه‌دهنده‌ی تلفن گویای ابری مانند شرکت دانش بنیان «دفتر شما» با مبلغ کمی، تلفن ابری با امکان تعریف نامحدود شماره داخلی و همکار ارائه می‌کند. این سرویس، امکاناتی مانند: تعریف صف انتظار، ضبط مکالمه، صندوق صوتی، فکس اینترنتی نیز دارد. استفاده از این امکانات نیازمند پرداخت مبلغ بیشتری نیست.

در مجموع می‌توان گفت که تلفن ابری با 7 روش عملکرد تیم پشتیبانی را بهبود می‌بخشد.

۱. افزایش انعطاف‌پذیری در پشتیبانی با تلفن ابری

تلفن‌های ابری به کسب و کارها امکان می‌دهند تا به راحتی و بدون نیاز به سخت‌افزار پیچیده و هزینه‌بر، سیستم ارتباطی خود را مدیریت کنند. این انعطاف‌پذیری به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا به سرعت به تغییرات نیازهای مشتریان پاسخ دهند و خدمات بهتری ارائه دهند.

این انعطاف‌پذیری به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بهتر به تقاضاهای بازار پاسخ دهند و خدماتی منعطف‌تر و کارآمدتر ارائه دهند که این امر نیز به افزایش رضایت مشتریان کمک می‌کند.

۲. کاهش هزینه‌های پشتیبانی مشتریان با تلفن ابری

تلفن‌های ابری نیاز به تجهیزات فیزیکی و نگهداری پیچیده ندارند. در نتیجه، استفاده از تلفن ابری به کاهش هزینه‌های زیرساختی و عملیاتی کمک می‌کند. از آنجا که نیاز به خرید و نگهداری تجهیزات فیزیکی کاهش می‌یابد، شرکت‌ها می‌توانند منابع مالی خود را به بخش‌های دیگر مانند بهبود کیفیت خدمات و توسعه محصولات جدید اختصاص دهند. این امر می‌تواند به افزایش رضایت مشتریان منجر شود زیرا شرکت‌ها قادر به ارائه خدمات بهتری خواهند بود.

همچنین کاهش هزینه‌ها به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که قیمت‌های رقابتی‌تری ارائه دهند و در نتیجه رضایت مشتریان افزایش یابد.

تلفن ابری کسب و کارهای ایرانی را بیست سال جلو می‌اندازد!

۳. بهبود دسترسی و ارتباطات برای تیم پشتیبانی

یکی از مزایای اصلی تلفن ابری این است که امکان دسترسی و ارتباطات را برای کارکنان و مشتریان از هر مکان و در هر زمان فراهم می‌کند. این ویژگی به ویژه در زمان‌های بحرانی مانند پاندمی‌ها یا مواقعی که کارکنان نیاز به کار از راه دور دارند، بسیار مفید است. در این صورت احتمال پاسخ‌گویی سریع به مشتریان افزایش می‌یابد، بنابراین مشتریان احساس رضایت بیشتری خواهند داشت.

۴. توسعه‌پذیری تیم پشتیبانی با تلفن ابری

تلفن‌های ابری به شرکت‌ها این امکان را می‌دهند که به راحتی و بدون نیاز به تغییرات بزرگ در زیرساخت‌ها، تعداد خطوط تلفن و کاربران را افزایش یا کاهش دهند. این مقیاس‌پذیری به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بهتر به تقاضاهای بازار پاسخ دهند و خدماتی انعطاف‌پذیر و کارآمدتر ارائه دهند که این امر نیز به افزایش رضایت مشتریان کمک می‌کند.

۵. تلفن ابری ارتقادهنده‌ی کیفیت خدمات مشتری

با استفاده از تلفن ابری، شرکت‌ها می‌توانند از ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند ضبط مکالمات، مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی، تعریف صف تماس و اولویت پاسخ‌گویی، نظارت و مدیریت همکاران و تماس‌ها و تجزیه و تحلیل داده‌های تماس استفاده کنند. این ابزارها به شرکت‌ها کمک می‌کند تا کیفیت خدمات مشتری خود را بهبود بخشند و به نیازهای مشتریان به شکل دقیق‌تری پاسخ دهند.

۶. یکپارچگی تمامی سیستم‌ها با تلفن ابری

تلفن‌های ابری به راحتی با سایر سیستم‌های مدیریتی و ابزارهای کسب و کار یکپارچه می‌شوند. این یکپارچگی به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که اطلاعات مشتریان را به صورت یکپارچه مدیریت کنند و به کارکنان خود دسترسی سریع به اطلاعات مورد نیاز را فراهم کنند. این امر منجر به بهبود خدمات مشتری و افزایش رضایت آن‌ها می‌شود.

۷. پشتیبانی ۲۴/۷ با تلفن گویای ابری

یکی دیگر از مزایای تلفن‌های ابری، امکان ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته و هفت روز هفته است. این ویژگی به ویژه برای کسب و کارهایی که مشتریان بین‌المللی دارند یا در صنایعی که نیاز به پشتیبانی مداوم دارند، بسیار حیاتی است. مشتریان می‌توانند در هر زمان که نیاز داشتند با شرکت تماس بگیرند و مشکلات خود را مطرح کنند، که این امر به طور قابل توجهی رضایت آن‌ها را افزایش می‌دهد.

تلفن ابری کسب و کارهای ایرانی را بیست سال جلو می‌اندازد!

تلفن ابری دفتر شما: ابزار به‌صرفه و مدرن تیم پشتیبانی

تلفن ابری «دفترشما»، راهکاری آسان و به‌صرفه برای راه‌اندازی تیم پشتیبانی است. این تلفن گویا، در واقع سانترال مجازی با امکان تعریف نامحدود همکار و شماره داخلی است. همچنین شما می‌توانید از امکان صندوق صوتی و فکس اینترنتی نیز استفاده کنید. با ویژگی ضبط مکالمه، تعریف صف تماس و پرتال اینترنتی دفتر شما، نظارت کامل بر تماس‌های ورودی و خروجی دارید و مدیریت تماس‌ها تنها از طریق پرتال انجام می‌شود.

همچنین، در سرویس تلفن گویا دفتر شما، امکان تعریف زمان‌بندی و اولویت برای پاسخ‌گویی تماس‌های تلفنی وجود دارد؛ در نتیجه تمامی تماس‌ها پاسخ داده می‌شوند.

کیفیت تماس‌های تلفنی هیچ وابستگی به کیفیت اینترنت و حتی آنلاین بودن مخاطب شما ندارد و این ویژگی یکی از تفاوت‌های اصلی دفتر شما با سایر ارائه‌دهندگان سرویس تلفن ابری است. شما می‌توانید از سرویس تلفن ابری رایگان دفترشما به مدت 15 رو استفاده کنید و کیفیت سرویس را بررسی کنید.

سخن آخر

استفاده از تلفن ابری به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که خدمات خود را بهبود بخشند، هزینه‌ها را کاهش دهند و تجربه مشتری را بهبود ببخشند. با ارائه دسترسی آسان و سریع، پشتیبانی مداوم، و کیفیت بالای خدمات، شرکت‌ها می‌توانند رضایت مشتریان خود را به طور قابل توجهی افزایش دهند. در نتیجه، شرکت‌هایی که از این تکنولوژی استفاده می‌کنند، می‌توانند در بازار رقابتی امروز موفق‌تر عمل کنند و تجربه مشتری بهتری ارائه دهند. تلفن ابری «دفترشما » به عنوان یک ابزار قدرتمند و قیمت بسیار مناسب می‌تواند نقش مهمی در استراتژی‌های توسعه تیم پشتیبانی ایفا کند و به شرکت‌ها کمک کند تا به اهداف خود برسند.

برای اطلاعات بیشتر به سایت دفترشما به آدرس DAFTARESHOMA.COM بروید و یا با شماره 02128420 تماس بگیرید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر