coinex
otetmarket
propification.com

قابلیت جدید رادیوی شخصی در یوتیوب موزیک ؛ امکان اشتراک‌گذاری موسیقی‌های مورد علاقه

یوتیوب موزیک به‌زودی به کاربران امکان می‌دهد تا علاوه بر ترانه‌ها، هنرمندان، پلی‌لیست‌ها و ویدیوهای موسیقی، رادیوی شخصی خود را نیز به‌صورت عمومی به اشتراک بگذارند.

در ماه آوریل 2023، یوتیوب موزیک امکان ساخت پروفایل‌هایی را اضافه کرد که کاربران می‌توانند آنها را به صورت عمومی یا خصوصی تنظیم کنند. به زودی، علاوه بر چهار آمار برتر موسیقی، گزینه‌ای به نام “رادیوی شخصی” نیز در صفحه پروفایل کاربران ظاهر خواهد شد.

این امکان جدید، نه تنها به کاربران اجازه می‌دهد که رادیوی شخصی خود را از طریق لینک به اشتراک بگذارند، بلکه می‌توانند آن را مانند هر پلی‌لیست دیگری به کتابخانه خود اضافه کنند.


بیشتر بخوانید:


رادیوی شخصی در یوتیوب موزیک چگونه فعال کنیم؟

به عنوان مثال، می‌توان به “رادیوی شخصی ساندار پیچای” اشاره کرد. این رادیوها برای اشتراک‌گذاری ایجاد شده‌اند و بر اساس موسیقی‌های اخیری که کاربر گوش داده است، همیشه به‌روزرسانی می‌شوند. گوگل مشخصاً اعلام کرده که این رادیوها به صورت روزانه تازه‌سازی می‌شوند.

قابلیت جدید رادیوی شخصی در یوتیوب موزیک ؛ امکان اشتراک‌گذاری موسیقی‌های مورد علاقه

این قابلیت هنوز به‌طور گسترده در یوتیوب موزیک عرضه نشده است. اما زمانی که این قابلیت در دسترس قرار گیرد، می‌توانید با انجام مراحل زیر آن را فعال کنید:

  • برنامه یوتیوب موزیک را باز کنید.
  • روی آیکون پروفایل خود ضربه بزنید و به تنظیمات (Settings) بروید.
  • به بخش حریم خصوصی و موقعیت مکانی (Privacy and location) و سپس تنظیمات کانال (Channel settings) بروید.
  • گزینه “فعال‌سازی آمار عمومی” (Enable public stats) یا “فعال‌سازی رادیوی شخصی عمومی” (Enable public personal radio) را روشن کنید.
  • برای تأیید تغییرات، روی “فعال‌سازی” (Enable) ضربه بزنید.

با این قابلیت جدید، کاربران یوتیوب موزیک می‌توانند به راحتی تجربه موسیقی مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و به نوعی ارتباط بیشتری با جامعه موسیقی خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: 9to5google

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر