coinex
otetmarket
propification.com

قیمت های عجیب تاکسی دربستی تهران به مهران ؛ صعود تا 12 میلیون تومان

قیمت تاکسی دربستی تهران به مهران در برخی موارد حتی تا 12 میلیون تومان هم رسیده است. این یعنی اربعین برای رانندگان به نعمت بزرگ است.

15 روز دیگر اربعین حسینی 1403 است و زائرین از چند روز پیش به سمت کشور عراق رهسپار شده‌اند. از تجربه سالهای پیش می‌شود دریافت که سفرهای اربعین حتی تا چند روز پس روز اربعین نیز ادامه دارد.

برای رفتن به سمت عراق، زائرین ایرانی می‌توانند از 6 مرز کشور اقدام کنند؛ اما بی‌تردید بهترین و پرترددترین مرز ایران، مرز مهران است که بیش از نیمی از زائرین اربعین از این مرز به کربلا می‌روند.

پیش‌تر قیمت بلیت اتوبوس اربعین، قیمت قطار اربعین و قیمت بلیت پرواز اربعین از تهران به نجف را در قالب خبرهای مجزا منتشر کردیم. حال خبر رسیده که قیمت تاکسی دربستی تهران به مهران نیز به شدت افزایش یافته و در مواردی حتی به 12 میلیون تومان هم می‌رسد.

بیشتر بخوانیدراه‌اندازی سامانه خرید بلیت گروهی پروازهای اربعین

تاکسی دربستی تهران به مهران تا 12 میلیون تومان می‌رسد

شاید بتوان به راحتی گفت که بزرگترین همایش پیاده‌روی جهان، پیاده‌روی اربعین است که تحت لقای آن کشور عراق میزبان سالانه میلیون‌ها زائر است. این روز به چهلمین روز شهادت سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) شناخته شده است و زائرین برای این زیارت مرقد نوه رسول اکرم به سمت کربلا می‌شتابند.

یکی از یهترین راه‌ها برای سفر به سمت عراق استفاده از اتوبوس است و دولت ایران برای ایام اربعین تدارکات ویژه‌ای درنظر می‌گیرد که زائرین بتوانند به راحتی راهی کربلا شوند.

تاکسی دربستی تهران به مهران تا 12 میلیون تومان می‌رسد

راه دیگر سفر با خودرو دربستی است. می‌شود گفت که این شیوه راحت‌ترین راه است و البته سریع‌ترین راه حمل و نقل جاده‌ای است. درخواست تاکسی یا خودرو دربستی زمانی به اوج می‌رسد که بلیت اتوبوس کم است و مسافرین چاره‌ای جزء این ندارند. اما بررسی‌ها و مشاهدات می‌گویند که قیمت تاکسی دربستی اربعین از تهران به سمت مرز مهران بین 3 تا 12 میلیون تومان متغیر است که مبلغی بسیار عجیب به نظر می‌رسد. این دور صورتی است که قیمت تاکسی دربستی از ایلام به مهران 6 میلیون و 400 هزار تومان است.

همچنین، پس‌از بررسی در اپلیکیشن‌های دیگر تاکسی دربستی تهران به مرز مهران نیز به صورت یک‌طرفه ۳ میلیون و ۴۰۰ نیز قیمت‌گذاری شده است.

قیمت های عجیب تاکسی دربستی تهران به مهران

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت بالای کرایه تاکسی دربستی اربعین چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر