coinex
otetmarket
propification.com

کلاهبرداری به بهانه هدیه 3 میلیون تومانی دولت پزشکیان

مراقب کلاهبرداری به بهانه هدیه 3 میلیون تومانی دولت پزشکیان باشید. این روزها شیادان با ارسال پیامک جعلی گوشی خیلی‌ها را هک کرده و حسابشان را خالی کرده‌اند.

افزایش میزان کلاهبرداری‌های پیامکی با گسترش استفاده از گوشی موبایل باعث شده تا شیادان و مجرمان سایبری دست به کار شده و به بهانه‌های مختلف تلفن همراه شما را هک کرده و حسابتان را در کسری از ثانبه خالی کنند.

چند روزی است که خبرهایی از هدیه 3 میلونی دولت پزشکیان به گوش می‌رسد که قرار است براساس آن، مبلغ ذکر شده به حساب برخی افراد واریز شود. سودجویان نیز با سوءاستفاده از همین مورد، پیامکی حاوی لینک مخرب را با مضمون دریافت کمک مالی دولت پزشکیان به شماره موبایل افراد ارسال کرده که اگر بر روی تپ کنید، در کسری از ثانبه موبایلتان هک شده و تمامی اطلاعات خود را ار دست داده و حسابتان خالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: پلیس فتا هشدار داد؛ موج جدیدی از کلاهبرداری‌های اینترنتی در کمین زائرین اربعین

کلاهبرداری به بهانه هدیه 3 میلیون تومانی دولت پزشکیان

به نقل از تسنیم؛ به تازگی پیامکی با مضمون دریافت کمک مالی دولت مسعود پزشکیان برای برخی مشترکین اپراتورهای همراه ارسال شده که به نظر می‌رسد یک کلاهبرداری جدید و حمله فیشینگ باشد.

طبق آنچه برخی کاربران گزارش داده، به محض تپ کردن بر روی لینک داخل این پیامک، همین پیامک برای دیگر مخاطبین شما نیر ارسال شده و این ابتدای زنجیره جمله سایبری است.

با ورود به این لینک صفحه‌ای شبیه به درگاه خدمات دولتی گشوده می‌شود.

متن پیامک ارسال شده به شرح زیر است:

«سلام خسته نباشید کمک دولتی پزشکیان رو بگیرید از طریق تارنمای زیر:
من خودم گرفتم درجا زد حسابم 3 تومن»

کلاهبرداری به بهانه هدیه 3 میلیون تومانی دولت پزشکیان

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص افزیش کلاهبرداری‌های اینترنتی و پیامکی چیست؟ به نظر شما چه راهی برای در امان ماندن از اینگونه حملات وجود دارد؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر