coinex
otetmarket
propification.com

گلکسی S22 سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی مهم اوت 2024 را دریافت می‌کند

سامسونگ به‌تازگی به‌روزرسانی امنیتی مهم ماه اوت 2024 را برای گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S22 سامسونگ منتشر کرده است. این به‌روزرسانی که ابتدا در ایالات متحده و برای برخی از نسخه‌های قفل‌شده به اپراتورهای مخابراتی عرضه شده، اکنون برای کاربران این دستگاه‌های پرچمدار قابل دسترس است.

می‌توانید به‌روزرسانی را با شماره‌های ساخت S901USQS6EXG8، S906USQS6EXG8 و S908USQS6EXG8 برای انواع قفل شده توسط اپراتور Galaxy S22، S22+ و S22 Ultra شناسایی کنید.

اگر هر کدام از اعضای سری گلکسی S22 سامسونگ را دارید برای دریافت به‌روزرسانی کافیست وارد بخش تنظیمات شده،منوی به روزرسانی نرم افزار را بازار کرده و گزینه دانلود و نصب را انتخاب کنید.


بیشتر بخوانید:


عرضه بروزرسانی امنیتی اوت 2024 برای گلکسی S22 سامسونگ

این به‌روزرسانی جدید قابلیت One UI 6.1.1 را به همراه ندارد. انتظار می‌رود کاربران دستگاه‌های واجد شرایط، این نسخه جدید را در اواخر همین ماه دریافت کنند.

پس از آن نیز عرضه برنامه One UI 7.0 بتا آغاز می‌شود، اگرچه ممکن است دریافت آن توسط گلکسی S22 سامسونگ کمی زمان‌بر باشد.

آپدیت جدید قابلیت جدیدی به گوشی شما اضافه نمی‌کند. با این حال وصله امنیتی اوت 50 حفره امنیتی کشف شده در سیستم عامل اندروید و رابط کاربری One UI سامسونگ را برطرف می‌کند.

یکی از این اصلاحات مربوط به یک آسیب‌پذیری مهم است که می‌تواند به مهاجمان اجازه دهد به راحتی مکانیسم‌های امنیتی را دور بزنند و بدون رضایت کاربر به دستگاه‌ها دسترسی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر