coinex
otetmarket
propification.com

امکان خرید بلیت پرواز اربعین همچنان وجود دارد؛ اعلام آمادگی ایرلاین‌های خارجی

باوجود اینکه گمان می‌شد امکان خرید بلیت پرواز اربعین دیگر وجود ندارد، ساعاتی پیش خبر رسید که زائرین می‌توانند برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنند.

امسال نیز مانند سال گذشته تمهیداتی از سمت دولت اندیشیده شده که زائرین کربلا و نجف بتوانند از پرواز مستقیم تهران به نجف استفاده کنند. با وجود اینکه حجم زائرین زیاد و تعداد بلیت محدود است، گمان می‌شد که خرید بلیت پرواز اربعین دیگر امکان ندارد و از این رو، بسیاری از زائرین از خرید منصرف شده و به دنبال راه‌های دیگر سفر به عراق هستند.

امروز خبر رسیده است که امکان خرید بلیط هواپیما اربعین همچنان مهیا است و زائرین می‌توانند اقدام کنند. ضمناً خرید بلیت اربعین هم توسط ایرلاین‌ها امکان‌پذیر است و هم می‌توان به صورت اینترنتی خرید.

بیشتر بخوانید: راه‌اندازی سامانه خرید بلیت گروهی پروازهای اربعین

خرید بلیت پرواز اربعین امکان‌پذیر است

مقصود اسعدی، دبیر انحمن شرکت‌های هواپیمایی در این خصوص گفت:

«تعداد زیادی بلیت برای ایام اربعین فروخته شده است. همه ایرلاین‌های ایرانی بلیت‌های خود را عرضه کرده‌اند. تعدادی نیز در روزهای آینده عرضه می‌شود و تا زمانی که ظرفیت وجود داشته باشد عرضه نیز ادامه خواهد داشت.»

اسعدی اضافه کرد: «در بازه زمانی 24 تا 9 شهریورماه بیش از 2000 پرواز به سمت عراق پیش‌بینی شده است.»

وی تصریح کرد:

«البته به دلیل گرما، هواپیماها محدودیت وزنی برای پروازهایشان دارند و نمی‌توانند با تمام ظرفیت پرواز کنند و تمام ظرفیت خود را مسافرگیری کنند.»

خرید بلیت پرواز اربعین امکان‌پذیر است

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، در پاسخ به این سوال که چرا برخی از ایرلاین‌ها، پروازهایی با مدت زمان بیشتر و قیمت بالاتری عرضه کرده‌اند و آیا این پروازها تقاضایی دارد یا خیر بین کرد: «پروازهایی که چندین توقف دارند توسط ایرلاین‌ها خارجی انجام می شود.»

مقصود اسعدی در آخر گفت:

«به ندرت ایرانی‌ها برای سفر به نجف از این پروازها استفاده می‌کنند ولی به دلیل تقاضای زیاد برای سفر به نجف ایرلاین‌ها خارجی این شرایط را گذاشته‌اند تا اگر مسافری خواست از آن استفاده کند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص امکن خرید بلیط اربعین 1403 چیست؟ آیا شما نیز برای سفر به اربعین قدام کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر