coinex
otetmarket
propification.com

مشخصات کلیدی ردمی K80 پرو در کنار جزئیات طراحی فاش شد

امروز افشاگری به نام Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، مشخصات کلیدی ردمی K80 پرو را فاش کرده است.

انتظار می‌رود که شیائومی از گوشی‌های شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو به عنوان اولین گوشی‌های جهان با چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام در ماه اکتبر در چین رونمایی کند. همچنین گفته می‌شود که برند زیر مجموعه این شرکت یعنی ردمی گوشی‌های Redmi K80 و Redmi K80 Pro خود را به ترتیب با چیپست‌های اسنپدراگون 8 نسل 3 و اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام در ماه نوامبر در چین معرفی خواهد کرد. حال، امروز، افشاگری به نام Digital Chat Station پستی را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده و در آن از مشخصات کلیدی Redmi K80 Pro پرده برداشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی و مشخصات کلیدی ردمی K80 پرو

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گوشی ردمی K80 Pro دارای یک صفحه نمایش تخت OLED با یک سوراخ پانچ منفرد و حاشیه‌های نازک خواهد بود. در گزارش‌های قبلی ادعا شده بود که این صفحه نمایش وضوح 2K را ارائه داده و با حسگر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه‌ای ادغام خواهد شد.

مشخصات کلیدی ردمی K80 پرو

انتظار می‌رود که ردمی K80 پرو به جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز شود. همچنین گفته می‌شود که در پنل پشت این گوشی یک تنظیمات دوربین سه‌گانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با یک سنسور بزرگ و یک دوربین تله فوتو وجود خواهد داشت. طبق اطلاعات موجود در گزارش‌های پیشین، در دوربین تله فوتو از یک لنز 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر استفاده خواهد شد.

Digital Chat Station در ادامه مدعی شده است که ماژول دوربین گرد بوده و در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی قرار خواهد گرفت. او همچنین گفته است که Redmi K80 Pro دارای پشتی شیشه‌ای و فریم وسط فلزی خواهد بود.

متاسفانه درباره ظرفیت باتری Redmi K80 Pro صحبتی نشده است. با این حال، در ماه مه این افشاگر ادعا کرده بود که باتری این گوشی ظرفیت 5500 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. از سوی دیگر، یک نشت متناقض از منبع دیگری در ماه گذشته منتشر شد که نشان می‌داد ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. در هر صورت، گفته می‌شود که این باتری از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات کلیدی ردمی K80 پرو و طراحی آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر