coinex
otetmarket
propification.com

تاریخ عرضه گلکسی S24 FE و گلکسی A16 اعلام شد [+ مشخصات گلکسی S24 FE]

در گزارش جدیدی از نشریه کره‌ای ETNews تاریخ عرضه گلکسی S24 FE و همچنین گوشی اقتصادی گلکسی A16 رسما اعلام شده است.

به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گوشی جدید فن ادیشن خود یعنی Galaxy S24 FE است. البته این شرکت هنوز به طور رسمی این دستگاه را معرفی نکرده، اما صفحه پشتیبانی این گوشی قبلا در وب‌سایت سامسونگ فعال شده و بیشتر مشخصات نیز اخیرا توسط افشاگران فاش شده است. اکنون، یک نشریه کره‌ای به نام ETNews تاریخ عرضه گلکسی S24 FE را هم اعلام کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه گلکسی S24 FE

بر اساس گزارش منتشر شده در نشریه کره‌ای ETNews گوشی گلکسی اس 24 اف ای در ماه اکتبر در سطح جهانی عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که گلکسی اس 24 FE از پردازنده اگزینوس 2400e سامسونگ استفاده خواهد کرد که احتمالا یک نسخه‌ ضعیف شده از Exynos 2400 خواهد بود که در گوشی‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 Plus یافت می‌شود. این گوشی رابط کاربری One UI 6.1.1 که آخرین نسخه از پوسته سفارشی اندروید سامسونگ است را اجرا خواهد کرد.

تاریخ عرضه گلکسی S24 FE
Samsung Galaxy S24 FE

انتظار می‌رود که این گوشی دارای یک باتری 4565 میلی‌آمپر ساعتی باشد که تنها با یک بار شارژ تا 78 ساعت پخش موسیقی و 29 ساعت پخش ویدیو را ارائه خواهد داد.

صفحه نمایش گلکسی S24 FE یک پنل 6.7 اینچی AMOLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. این صفحه نمایش توسط پوشش گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت شده و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی را داخل یک سوراخ پانچ تراز وسط در بالای خود جای خواهد داد.

شایعه شده است که در پنل پشت گلکسی S24 FE یک سیستم دوربین سه‌گانه وجود خواهد داشت. دوربین اصلی یک لنز 50 مگاپیکسلی خواهد بود که با یک سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر همراهی خواهد شد.

گزینه‌های رنگی نیز بسیار متنوع و جذاب به نظر می‌رسند و شامل رنگ‌های زرد، نقره ای/سفید، گرافیتی، سبز و آبی می‌شوند. سامسونگ حتی ممکن است که یک‌سری رنگ‌های انحصاری را از طریق وب‌سایت خود در دسترس خریداران قرار دهد.

علاوه بر این، ETNews گفته است که گلکسی A16 به عنوان یک گوشی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه در ماه دسامبر به بازار عرضه خواهد شد. متاسفانه جزئیات خاصی درباره مشخصات گلکسی A16 در دست نیست، اما می‌توان تصور کرد که این گوشی یک انتخاب عالی برای کاربرانی که به دنبال کار با یک سامسونگ مقرون‌به‌صرفه هستند، خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ عرضه گلکسی S24 FE و گلکسی A16 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر