coinex
otetmarket
propification.com

اطلاعات فاش شده بهبود صفحه نمایش ردمی K80 پرو را نشان می‌دهد

همانطور که می‌دانید شیائومی بر روی گوشی‌های جدیدی کار می‌کنند که قرار است با تراشه بعدی کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 وارد بازار شوند. از قرار معلوم شیائومی دو گوشی شیائومی 15 و 15 پرو را ماه اکتبر با این تراشه معرفی می‌کند اما همانطور که گفته شد ردمی نیز در تلاش است تا ردمی k80 پرو خود را به چیپست مذکور مجهز کند.

اوایل هفته DCS یکی از مشاورین معتبر، برخی از جزئیات ردمی K80 پرو را لو داد. اکنون این منبع با انتشار پستی در ویبو سایر اطلاعات دستگاه را با کاربران به اشتراک گذاشته است.

برخی از گزارش‌ باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی و برخی دیگر باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی را برای این گوشی هوشمند پیشنهاد کرده‌‌اند. منبع جدید امروز خبر پشتیبانی از شارژ 100 واتی را مطرح کرده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات ردمی K80 پرو

اگر خاطرتان باشد، نسل قبلی ردمی K70 پرو باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی داشت.

این منبع همچنین عنوان کرد که ردمی K80 پرو دارای صفحه نمایش با فرکانس فوق العاده بالا Huaxing است. Huaxing یکی از شرکت‌های تابعه China Star Optoelectronics Technology (CSOT) است که بخشی از شرکت TCL مستقر در چین را تشکیل می‌دهد.

شیشه بیرونی هم برای دوام بیشتر تقویت شده و یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک تک نقطه‌ای برای امنیت بیشتر زیر نمایشگر قرار گرفته است.

مشخصات ردمی کا 80 پرو

بهرحال اطلاعات قبلی به ما می‌گفت که ردمی K80 Pro دارای یک پنل OLED تخت با وضوح 2K خواهد بود. گوشی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 4 دارای یک ماژول دوربین گرد با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابرنیز دارد.

انتظار می‌رود قاب وسط این دستگاه فلزی و پشتی شیشه‌ای داشته باشد. احتمالا سری Redmi K80 تا پایان ماه اکتبر در چین عرضه شده و فروش آن در ماه نوامبر انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات کلیدی ردمی کا 80 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر