coinex
otetmarket
propification.com

واتساپ با اضافه کردن استیکرهای Giphy مکالمات کاربران را جذاب‌تر می‌کند

واتساپ به تازگی امکان افزودن استیکرهای جذاب و شخصی‌سازی شده به مکالمات کاربران را آسان‌تر کرده است. اکنون کاربران می‌توانند بدون نیاز به خروج از اپلیکیشن، استیکرهای Giphy مورد نظر خود را پیدا کرده و به اشتراک بگذارند.

کاربران می‌ توانند برای دسترسی به استیکرهای Giphy روی آیکون استیکر کلیک کرده و با استفاده از متن یا ایموجی به این برچسب‌ها دسترسی داشته باشند.


بیشتر بخوانید:


استیکرهای Giphy شخصی‌سازی می‌شوند

علاوه بر ادغام GIPHY، واتساپ قابلیت سفارشی‌ استیکر خود را نیز برای کاربران اندرویدی گسترش داده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا با تبدیل عکس‌ها به استیکرهای شخصی‌شده یا سفارشی کردن استیکرهای موجود با استفاده از ابزارهای ویرایش مانند برش، نوشتار و ترسیم، به راحتی استیکرهای خود را ایجاد، ویرایش و به اشتراک بگذارند.

پس از ساخت استیکرها برای دسترسی آسان به طور پیش‌فرض در سینی برچسب ذخیره می‌شوند تا کاربران بتوانند آنها را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارند.

واتساپ آینده را نیز پیش‌بینی کرده و برای کاربرانی که نمی‌توانند استیکر دلخواه را پیدا کنند هوش مصنوعی متا را ارائه داده تا استیکرهای سفارشی خود را بسازند.

البته این ویژگی‌ها برای کاربران آیفون و اندرویدی در ایالات متحده در دسترس قرار گرفته؛ کاربران اندرویدی همچنین می‌توانند ایجاد برچسب‌های هوش مصنوعی را به زبان اسپانیایی و باهاسا اندونزی آزمایش کنند.

در ادامه واتساپ سازماندهی بسته‌های استیکر را آسان‌تر کرده است و به کاربران اجازه می‌دهد بسته‌های استیکر جدید را از WhatsApp در سینی استیکر زیر بسته‌های دانلود شده‌شان پیش‌نمایش کنند.

کاربران می‌توانند با ضربه بر روی استیکر آن را به بالا انتقال داده و یا حذف کنند.این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد سینی برچسب خود را مرتب نگه داشته و استیکر های جدید را کشف کنند.

با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه، واتس اپ یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی در جهان است و این ویژگی های جدید مطمئناً مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت. افزودن قابلیت استیکر به کاربران اجازه می‌دهد سرگرمی و جذابیت را به مکالمات خود بیاورند.

بیشتر بخوانید:

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر