coinex
otetmarket
propification.com

قابلیت های جدید هوش مصنوعی وان پلاس در دستگاه‌های منتخب فعال شد

قابلیت های جدید هوش مصنوعی وان پلاس در دو دستگاه نورد فعال شده است. این قابلیت‌ها فعلا فقط در برخی از کشورها در دسترس هستند.

اگر به یاد داشته باشید، وان پلاس اولین ویژگی هوش مصنوعی خود را با نام AI Eraser در اوایل آوریل سال جاری معرفی کرد. اکنون، این شرکت بی سر و صدا سه ویژگی جدید را به هوش مصنوعی خود اضافه کرده است. به کمک این سه ویژگی کاربران می‌توانند به قابلیت‌هایی مانند گوش دادن به مقالات، دریافت خلاصه و تولید متن دسترسی پیدا کنند. با این حال، مسئله‌ای که وجود دارد این است که این سه ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی فعلا فقط در دو گوشی نورد و در بازارهای منتخب در دسترس هستند. البته انتظار می‌رود که در آینده نزدیک این قابلیت‌ها به دیگر گوشی‌های OnePlus نیز راه پیدا کنند، اما در هر صورت این محدودیت دسترسی به نوعی ناامیدکننده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قابلیت های جدید هوش مصنوعی وان پلاس

ویژگی‌های جدید برای هوش مصنوعی OnePlus عبارت است از AI Speak ،AI Summary و AI Writer. کاربرد این سه ویژگی از نام آنها کاملا مشخص است. برای مثال، AI Speak از روی مقالات موجود در مرورگرها و برنامه‌هایی مانند Google News می‌خواند. گزینه‌هایی برای تنظیم سرعت پخش، تغییر جملات، پخش مجدد و تغییر صدا (مردانه یا زنانه) نیز در نظر گرفته شده است.

قابلیت های جدید هوش مصنوعی وان پلاس
OnePlus AI Speak

از سوی دیگر، ویژگی AI Summary به شما این امکان را می‌دهد که خلاصه‌ای از اطلاعات طولانی موجود در وب‌ها تهیه کنید. شما می‌توانید، نتیجه کار را کپی کرده، به اشتراک بگذارید و یا در یادداشت‌های خود ذخیره کنید. همچنین، متن انتخاب شده را می‌توان در File Dock ذخیره کرد. در نهایت، ویژگی AI Writer را داریم که به کاربران کمک می‌کند تا متنی را برای موارد مختلف مانند ایمیل‌ها یا پست‌های رسانه‌های اجتماعی آماده کنند. این متن به صورت پیشنهادی در داخل برنامه‌های مربوطه ظاهر خواهد شد.

شایان ذکر است که نتایج حاصل از خلاصه‌سازی با هوش مصنوعی (AI Summary) و نویسنده هوش مصنوعی (AI Writer) قابل تغییر و بازسازی هستند. هر سه ویژگی جدید، در داخل جعبه ابزار هوش مصنوعی که مستقیما با نوار کناری ادغام شده، قرار گرفته است. OnePlus می‌گوید که برای دسترسی به این ویژگی‌ها، کاربران باید گزینه تشخیص صفحه (screen recognition) را فعال کنند. برای دسترسی به این گزینه کافی است که به تنظیمات مراجعه کرده و سپس بر روی Accessibility & Convenience کلیک کنید.

قابلیت های جدید هوش مصنوعی وان پلاس

همان‌طور که گفته شد، متاسفانه ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی وان پلاس (OnePlus AI) در دسترس عموم نیستند و فعلا فقط در گوشی وان پلاس نورد 4 (OnePlus Nord 4) در کشورهایی مانند هند، آسیا-اقیانوسیه، اروپا، خاورمیانه و آفریقا، آسیای جنوبی، روسیه و آمریکای لاتین در دسترس هستند. علاوه بر این، در گوشی Nord CE4 Lite 5G اما فقط در هند در دسترس هستند. عجیب است که صاحبان گوشی‌های پرچمدار OnePlus از دریافت ابزارهای جدید هوش مصنوعی محروم مانده‌اند. البته این احتمال وجود دارد که وان پلاس در حال آزمایش این ویژگی‌ها بر روی دستگاه‌های میان رده Nord باشد. بنابراین، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که به زودی شاهد عرضه گسترده این قابلیت‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره قابلیت های جدید هوش مصنوعی وان پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر