coinex
otetmarket
propification.com

شیائومی، آنر و هواوی همگی تبلت‌های پرچم‌دار OLED دو لایه را در سال جاری عرضه می‌کنند

از چندی پیش خبر توسعه شیائومی پد 7 منتشر شده است. آنطور که گزارش‌ها می‌گویند این سری احتمال دو عضو با نام‌های پد 7 و پد 7 پرو خواهد داشت اما این تمام ماجرا نیست. اطلاعات جدید حاکی از آن است که برندهای مطرحی چون شیائومی، آنر و هواوی بر روی تبلت‌های پرچم‌دار دو لایه کار می‌کنند.

براساس گزارش‌های منتشر شده، شیائومی قصد دارد صفحه نمایش OLED را جایگزین پنل‌های IPS LCD موجود در مدل های قبلی خود، شیائومی پد 6 و پد 6 پرو کند.

امروز اسمارت پیکاچو، افشاگر معروف ویبو اعلام کرد که سری شیائومی پد 7 با صفحه نمایش OLED دو لایه عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


OLED دو لایه در تبلت‌های پرچم‌دار طول عمر یک پنل را افزایش می‌دهند

آنر اولین تولیدکننده‌ای بود که مجیک 6 Ultimate خود را به این فناوری مجهز کرد اما محبوبیت آن پس از عرضه آیپد پرو 2024 آغاز شد.

OLED دو لایه طول عمر یک پنل را افزایش داده و در مقایسه با نمایشگرهای تک لایه OLED روشنایی بهتری ارائه می‌دهد. این یک راه حل پیشرفته با مزایای عالی است، بنابراین استفاده از آن خصوصا در تبلت‌های پرچم‌دار یک قابلیت جذاب برای کاربران است.

شایعه شده که  شیائومی 15 اولترا نیز دارای پنل OLED دو لایه است. همچنین این منبع ادعا می‌کند که هواوی و آنر نیز در حال برنامه‌ریزی برای عرضه تبلت‌های پرچم‌دار با عملکرد بالا با نمایشگرهای OLED دو لایه تا پایان سال 2024 هستند که نام آنها همچنان مثل یک راز باقی مانده.

تبلت‌های پرچم‌دار شیائومی پدر 7 نیز قرار است با آنها همراه شود مخصوصا عضو پرو! آنطور که گزارش‌ها می‌گویند شیائومی پد 7 پرو از اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می‌گیرد. در این صورت شاهد یک پیشرفت قابل توجه در عملکرد خواهیم بود چرا که پد 6 پرو به اسنپدراگون SoC 8+ نسل 1 مجهز بود.

انتظار می‌رود سری Xiaomi Pad 7 با HyperOS تجهیز شده و اتصال بی‌نقصی بین تبلت و سایر دستگاه‌ها با این سیستم عامل برقرار کند.

این شرکت قبلاً فرآیند صدور گواهینامه را برای دو دستگاه در اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EEC) با شماره مدل “24091RPADG” و “2410CRP4CG” تکمیل کرده است. طبق گزارش‌ها، این دو دستگاه باید شیائومی پد 7 و پد 7 پرو باشند که احتمالا سپتامبر امسال عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت‌های پرچم‌دار چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر