coinex
otetmarket
propification.com

OnePlus Nord CE 3 5G با دریافت آخرین نسخه از OxygenOS بسیاری از مشکلاتش رفع خواهد شد

وان‌پلاس شروع به انتشار به‌روزرسانی OxygenOS برای گوشی OnePlus CE 3 5G در هند کرده و این به روزرسانی شامل پچ امنیتی اندروید اوت 2024 و چندین رفع اشکال می‌شود.

این به‌روزرسانی به‌صورت تدریجی منتشر می‌شود، بنابراین همه کاربران به‌طور هم‌زمان آن را دریافت نخواهند کرد. برای بررسی به‌روزرسانی، به تنظیمات بروید، گزینه درباره گوشی را انتخاب کنید و به دنبال گزینه به‌روزرسانی بگردید. اگر به‌روزرسانی موجود بود، آن را مستقیما دانلود و نصب کنید.


بیشتر بخوانید:


تغییرات جدید در به‌روزرسانی OxygenOS

در این به‌روزرسانی شاهد تغییرات جدید هستیم که شامل بهینه‌سازی عمر باتری، بهبود عملکرد اسکرین‌شات و پچ امنیتی هستند. این به‌روزرسانی مصرف انرژی را بهینه می‌کند که تاثیر زیادی بر افزایش عمر باتری دارد. یکی دیگر از مزیت‌هایی که با به‌روزرسانی OxygenOS نصیبتان خواهد شد قابلیت گرفتن اسکرین‌شات با سه انگشت بوده که به شکل قابل‌توجهی بهبود پیدا کرده است. پچ امنیتی اندروید اوت 2024 برای افزایش امنیت سیستم در این به‌روزرسانی نیز گنجانده شده است.

 

 رفع مشکلات OnePlus در به‌روزرسانی جدید

رفع اشکالات در جدیدترین به‌روزرسانی OxygenOS

یکی از اشکالات نسخه قبلی، دوربین گوشی‌های وان‌پلاس بود به این صورت که پیش‌نمایش تصویر دوربین در اپلیکیشن Douyin ( که یک نسخه چینی از TikTok است) ممکن بود به صورت غیرمنتظره کوچک شود یا اندازه‌اش تغییر کند که این مشکل در این به‌روزرسانی برطرف شده است.

  1. اشکال دیگر در سری گوشی‌های وان‌پلاس صفحه قفل آن‌ها بود؛ به این شکل که ساعت به‌طور کامل روی صفحه قفل نمایش داده نمی‌شد که این مشکل در این به‌روزرسانی به‌طور کامل رفع شده است.
  2. کنترل‌های صدا نیز یکی دیگر سری مشکلاتی بودند که در نسخه قدیمی وجود داشتند به این صورت که ممکن بود باعث شوند هنگام تنظیم صدا، اسلایدر ( نوار تنظیم حجم صدا) در تنظیمات سریع و همچنین اسلایدر مربوط به دکمه فیزیکی صدا به طور همزمان روی صفحه ظاهر شوند. این مشکل با به‌روزرسانی اخیر برطرف شده است.
  3. از دیگر مشکلات نسخه قبل، می‌توان به ناهماهنگی بین تاریخ‌های ثبت شده و نمایش به‌موقع آن‌ها اشاره کرد به این صورت که ممکن بود تاریخ تولدهای ذخیره شده در اطلاعات مخاطبین به درستی با رویدادهای تقویم همگام‌سازی نشود و یا در تقویم نمایش داده نشود که این مشکل با به‌روزرسانی جدید از بین رفته است.
  4. دیگر مشکلی که توسط این به‌روزرسانی جدید رفع شده، نوتیفیکیشن‌های اپلیکیشن‌ها بود که به اشتباه از طریق گیرنده‌های صدا پخش می‌شدند.
  5. swipe response در حالت تنظیمات ساده ممکن بود در نسخه قبلی با تاخیر روبه‌رو باشند که به‌روزرسانی در این نسخه جدید ایراد تاخیر در پاسخگویی را رفع کرده است.
  6. تنظیم روشنایی خودکار در سری قبل به گونه‌ای بود که با انتخاب خود کاربر اتفاق نمی‌افتاد و ممکن بود به صورت خودکار روشنایی را بالا و پایین کند. این مشکل در به‌روزرسانی اخیر نیز حل شده است.
  7. مشکل دیگری که در این به‌روزرسانی  OnePlus Nord CE 3 5G رفع شده این بود که بعد از به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها گزینه “حذف به‌روزرسانی ” ممکن بود نمایش داده نشود.

رفع مشکلات مبتنی بر اتصال‌پذیری و بازی‌ها و مشکلات ارتباطات و دوربین

  1. مشکلاتی در پرداخت‌های NFC در نسخه قبلی وجود داشت که مانع از انجام پرداخت‌های مربوط به آن می‌شد که این به‌روزرسانی باعث رفع آن شده است.
  2. از دیگر مشکلاتی که می‌توان نام برد، مشکل سیاهی صفحه در حین بازی بود که مانع از کارکرد هرچه بهتر گوشی می‌شد که این عملکرد در به‌روزرسانی جدی برطرف شده است.
  3. ویبره در هنگام دریافت تماس‌ها به شکل‌های گوناگون یکی از ویژگی‌های هر گوشی‌ و دستگاهی است که در نسخه قبلی ممکن بود دستگاه برای تماس‌های تلفنی ویبره نروند که به‌روزرسانی اخیر OnePlus Nord دیگر با این مشکل روبه‌رو نخواهیم بود.
  4. اسکرین شات سه انگشتی در رابط کاربری دوربین ممکن بود به خاطر مشکلاتی که وجود داشت به خوبی کار نکند که آپدیت جدید این اشکال را رفع کرده است.
ارسال مستقیم و راحت گزارش مشکلات توسط کاربران

اگر کاربران با به‌روزرسانی مشکلی مواجه شوند، می‌توانند به‌طور مستقیم از طریق گوشی Nord CE 3 5G خود با شماره‌گیری #800#* و انتخاب گزینه ارسال گزارش اشکال، مشکلات را گزارش دهند.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر