coinex
otetmarket
propification.com

اینفینکس زیرو فلیپ و اینفینیکس زیرو 40 5G به زودی در هند عرضه می‌شود

اینفینیکس خود را برای عرضه‌ی اولین تاشوی خود زیرو فلیپ آماده می‌کند. این برند قصد دارد در کنار اولین تاشوی خود از یک گوشی همراه دیگر به نام اینفینیکس زیرو 40 5G نیز رونمایی کند.

گوشی‌های جدید اینفینیکس تاکنون در وب‌سایت‌های گواهی BIS، TUV، Google Play Console، FCC و NBTC ظاهره شده‌اند که همین موضوع باعث لو رفتن برخی از مشخصاتش شد.

وب سایت گواهی BIS اینفینکس زیرو فلیپ را با شماره مدل X6962 نشان داد , در همین لیست اینفینیکس زیرو 40 5G با شماره مدل x6861 برچسب‌گذاری شده است.

این وب‌سایت هیچ چیز از مشخصات کلیدی یا طراحی سخت‌افزاری این گوشی‌های هوشمند را لو نداده اما به این اشاره کرده که بزودی در هند عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: 


تاکنون از اینفینکس زیرو فلیپ و اینفینیکس زیرو 40 5G چه می‌دانیم؟

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، وب سایت‌های گواهی FCC و TUV تاکنون برخی از مشخصات کلیدی اینفینکس زیرو فلیپ را لو داده است.

آنطور که مشخص است این گوشی با یک باتری دوگانه 3140 میلی‌آمپر ساعتی و سلول‌های 1180 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود که در مجموع ظرفیت باتری 4590 میلی‌آمپر ساعتی را ارائه می‌کند.

این دستگاه از شارژ سریع 70 واتی پشتیبانی کرده و حداقل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. علاوه بر این، اینفینیکس Zero Flip  در وب سایت گواهی NBTC نیز با شماره مدل X6962 ظاهر شده که نشان می‌دهد دستگاه در تایلند راه اندازی خواهد شد.

اینفینکس زیرو فلیپ و اینفینیکس زیرو 40 5G به زودی در هند عرضه می‌شود

لیست کنسول Google Play نیز اعلام کرد که مدیریت اینفینیکس زیرو 40 5G را یک تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8200 Ulitmate SoC همراه با GPU Mali G610 برعهده دارد.

این دستگاه یک صفحه‌نمایش FHD+ (1080×2436) با تراکم پیکسلی 480 DPI خواهد داشت. لیست TUV Inifinx Zero 40 5G نشان می‌دهد که دستگاه دارای یک باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی است.

این تمام اطلاعاتی است که تاکنون درباره‌ی اینفینکس زیرو فلیپ و اینفینیکس زیرو 40 5G منتشر شده اما انتظار می‌رود طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری دستگیرمان شود.

بیشتر بخوانید:

نظرات خود را درباره‌ی اینفینکس زیرو فلیپ و اینفینیکس زیرو 40 5G  در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع:91mobiles

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر