coinex
otetmarket
propification.com

آیفون 16 پرو با رنگ جدید «تیتانیوم صحرایی» معرفی شد

به تازگی تاریخ رونمایی از آیفون 16 فاش شده و انتظار می‌رود این رویداد ماه آینده برگزار شود. امسال نیز اپل چهار مدل جدید از آیفون را معرفی خواهد کرد که شامل آیفون 16، آیفون 16 پلاس، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس خواهد بود. در این میان، یک افشای جدید اطلاعاتی درباره رنگ‌بندی آیفون 16 پرو و رنگ جدیدی به نام «Desert Titanium» را منتشر کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط یکی از منابع معتبر به نام Majin Bu در شبکه اجتماعی X (که قبلاً به نام توییتر شناخته می‌شد)، سری آیفون 16 پرو در چهار رنگ مختلف عرضه خواهد شد. این رنگ‌ها شامل سفید، مشکی، طلایی و خاکستری هستند.


بیشتر بخوانید:


رنگ‌بندی آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس

این افشاگری همچنین تصویری از حلقه‌های دوربین آیفون 16 پرو را در رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد. گفته می‌شود که رنگ طلایی جدید برای آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس با نام «Desert Titanium» شناخته می‌شود. این رنگ به عنوان یک طلایی تیره توصیف شده که شباهت‌هایی به رنگ «Deep Purple» آیفون 14 پرو دارد. منبع اطلاعات اضافه کرده که این رنگ به طور نسبی «پوشیده و عمیق» است.

با اضافه شدن این رنگ جدید، به احتمال زیاد آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس در چهار رنگ «White Titanium»، «Black Titanium»، «Natural Titanium» و «Desert Titanium» (رنگ‌های تیتانیوم سفید، تیتانیوم مشکی، تیتانیوم طبیعی و تیتانیوم بیابانی) عرضه خواهند شد و رنگ آبی تیتانیومی سال گذشته جای خود را به این رنگ‌ها خواهد داد.

رنگ‌بندی آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس به بیرون درز کرد
رنگ‌بندی آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس

هرچند تصویر حلقه‌های دوربین به درستی نمایی از این رنگ‌ها را نشان نمی‌دهد، اما احتمالاً به زودی رندرهای نهایی منتشر خواهند شد که بهتر بتوانیم ظاهر نهایی این دستگاه‌ها را ببینیم.

پیش از این شایعاتی درباره وجود رنگ «Rose Gold» برای آیفون 16 پرو مطرح شده بود، اما به نظر می‌رسد که اپل به جای آن، رنگ طلایی تیره را انتخاب کرده است. رنگ «Black Titanium» آیفون 16 پرو نیز به عنوان یک مشکی عمیق توصیف شده و شایعات حاکی از آن است که این سری ظاهری براق‌تر و زیباتر خواهد داشت.

به طور کلی، طراحی سری آیفون 16 پرو بر اساس رندرهای فاش شده، مشابه با آیفون 15 پرو است. همان ترکیب سه‌گانه دوربین در پشت دستگاه مشاهده می‌شود و در جلو نیز احتمالاً نمایشگر «Dynamic Island» وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

منبع: 91mobiles

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر