coinex
otetmarket
propification.com

ساعت پخش تله تئاتر کاتب اعظم [+ خلاصه داستان و زمان پخش تکرار]

تله‌تئاتر کاتب اعظم با بازی امین زندگانی و حدیث میرامینی از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش تله تئاتر کاتب اعظم با ما همراه شوید.

تله‌تئاتر «کاتب اعظم» که به قلم مهدی غفوری به نگارش درآمده، محصول مرکز سریال سوره است. علی عبادی کارگردان تلویزیونی این تله تئاتر و مهدی غفوری کارگردان هنری کاتب اعظم است. این تله تئاتر تاریخی در هفت قسمت پخش خواهد شد.

اگر از علاقه‌مندان تئاتر تاریخی هستید، می‌توانید تله تئاتر کاتب اعظم را هر شب از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش تله تئاتر کاتب اعظم  ، زمان تکرار و خلاصه داستان این تله تئاتر تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش تله تئاتر کاتب اعظم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش تله تئاتر کاتب اعظم هر شب ساعت 19:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، می‌توانید در ساعات 03:00 و 11:00 روز بعد که زمان پخش تکرار تله تئاتر کاتب اعظم از شبکه آی فیلم است، آن را دنبال کنید.

ساعت پخش تله تئاتر کاتب اعظم

در این تله تئاتر تاریخی امین زندگانی، سیامک صفری، نادر فلاح، نازنین فراهانی، فاطمه گودرزی، حدیث میرامینی، خسرو شهراز، امین میری، امیرحسین هاشمی، امیر شهرابی، محسن علیخانی، محمدمحسن شفیعی، آرش رحیمی، محمدرضا تاجیک، امیر تک‌فلاح و وحیدرضا قناعتیان ایفای نقش می‌کنند.

خلاصه داستان تله تئاتر کاتب اعظم

پس از پرداختن به زمان پخش تله تئاتر کاتب اعظم از شبکه نسیم سراغ قصه‌ی این تله تئاتر تاریخی می‌رویم که اقتباسی از کتاب «اعترافات کاتب کشته شده» نوشته ساسان ناطق از انتشارات سوره مهر است و اتفاقات شب تا عصر عاشورا را از خیمه دشمن روایت می‌کند.

خلاصه هفت قسمت داستان تله تئاتر کاتب اعظم به شرح زیر است:

زمان پخش تکرار تله تئاتر کاتب اعظم از شبکه آی فیلم
زمان پخش تکرار تله تئاتر کاتب اعظم از شبکه آی فیلم
  • قسمت یک: کاتب اعظم با توهمات و شاید مکاشفه‌های مادری که پسرش حسن را صدا می‌کند شروع می‌شود. او اشباحی می‌بیند و سپس حاتم بی زره و کلاه‌خود به چادر حاضرین وارد می‌شود.
  • قسمت دو: حاتم شبانی که برای دریافت پول از فروش گوسفندانش آمده است و جاسوسی از جاسوسان امیر ابن سعد و ابن صبیغ که فردی ناشناس است. او مردی آرام و پر رمز و راز است که به دنبال صدای پای فرزند خویش است.
  • قسمت سه: ابونعمان و حاتم یا شبان هر دو به خطبه‌های امام حسین علیه السلام گوش می‌دهند و تحت تأثیر کلام امام قرار می‌گیرند و در لبه پرتگاهی که حق و باطل را جدا می‌کند، قرار می‌گیرند.
  •  قسمت چهار و پنج: حاتم در پی یافتن ابن صبیغ است که ودیعه پدرش را از او بگیرد و فرد منتسب به ابن صبیغ که حرف او را باور نمی‌کند، می‌گریزد. ابوعزیز تکفیری زمان خویش و ملعون امام زمان حاضر است. در این قسمت حواشی واقع کربلا بررسی می‌شود.
  • قسمت ششم و هفت: حاتم فرزند بزرگ کاتب بزرگ است که کشته شده است او تردید دارد و اکنون ابونعمان جانشین او شده است و او نیز مردد است و می‌گوید چشم این لشگر از مال حرام سیر نیست.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در تله تئاتر کاتب اعظم نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در تله تئاتر کاتب اعظم امین زندگانی، سیامک صفری، نادر فلاح، نازنین فراهانی، فاطمه گودرزی، حدیث میرامینی، خسرو شهراز، امین میری، امیرحسین هاشمی، امیر شهرابی، محسن علیخانی، محمدمحسن شفیعی، آرش رحیمی، محمدرضا تاجیک، امیر تک‌فلاح و وحیدرضا قناعتیان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 تله تئاتر کاتب اعظم چند قسمت است؟

تله تئاتر کاتب اعظم در 7 قسمت به کارگردانی هنری مهدی غفوری و کارگردانی تلویزیونی علی عبادی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش تله تئاتر کاتب اعظم چیست؟ آیا از تماشای تئاتر تاریخی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر