coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش نقد و اقساط پیکاپ KMC T8 و KMC T9 [+ شرایط و قیمت]

کرمان موتور، طرح فروش نقد و اقساط پیکاپ KMC T8 و KMC T9 را اعلام کرد. ثبت نام در این طرح اینترنتی است و متقاضیان باید به سایت فروش کرمان موتور مراجعه کنند.

کرمان موتور در جدیدترین طرح فروش محصولاتش به سراغ دو پیکاپ محبوب خود رفته و با ارسال بخشنامه‌ای، شرایط فروش نقدی و اقساطی KMC T8 و KMC T9 را اعلام کرده است.

همانطور که می‌دانید طبق روال، برای خرید نقدی خودرو به صورت نقدی، می‌بایست کل مبلغ خودرو در زمان ثبت‌نام واریز شده تا مشتری در لیست نهایی تحویل قرار گیرد، اما در طرح فروش اقساطی مشتری ابتدا مبلغی به عنوان علی‌الحساب پرداخت کرده و مابقی بهای خودرو در اقساطی مشخص و بازپرداخت تعیین شده به فروشنده پرداخت می‌شود.

برای طرح فروش نقد و اقساط پیکاپ KMC T8 و KMC T9 نیز رویه به همین منوال است و مشتری پس از انتخاب نوع خرید، باید بهای خودرو را پرداخت نماید. در ادامه با جزئیات شرایط فروش پیکاپ های کرمان موتور همراه ما باشید.


بیشتر بخوانید:


طرح فروش نقد و اقساط پیکاپ KMC T8 و KMC T9

طبق اطلاعیه فروش کرمان موتور، هردو پیکاپ KMC T8 و KMC T9 به صورت نقدی و اقساطی قابل سفارش‌گیری هستند. قیمت پیکاپ KMC T8 در بهای کارخانه 1 میلیاردو 697 میلیون تومان و قیمت پیکاپ KMC T9 درب کارخانه نیز 1 میلیاردو 979 میلیون و 400 هزار تومان است.

KMC T8 را می‌توان در اقساط 18، 24 و 30 ماهه سفارش داد، اما KMC T9 فقط شرایط فروش نقدی دارد و مشتریان امکان خرید قسطی این خودرو را ندارند. ضمناً موعد تحویل هردو پیکاپ 90 روزه اعلام شده است.

می‌دانیم که خوردوهای پیکاپ همیشه با رنگ‌بندی‌های متنوع عرضه می‌شوند، در این طرح فروش نیز برای هردو پیکاپ کرمان موتور، رنگبندی‌های جذابی در نظر گرفته شده که مشتری در زمان خرید می‌تواند به سلیقه خود یک رنگ را خریداری کند. لازم به ذکر است که رنگ مشکی در پیکاپ‌ها، محبوب‌ترین رنگ است و خواهان بیشتری در بازار دارد. در پایین بخشنامه فروش پیکاپ‌های کرمان موتور را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش پیکاپ‌های کرمان موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر