coinex
otetmarket
propification.com

معرفی نرم افزارهایی که همه کسب و کارهای آنلاین باید داشته باشند

اگر می‌خواهید مرزهای زمانی و مکانی را از ببین ببرید و مشتریان زیادی را از سراسر ایران یا حتی بازارهای بین‌المللی جذب کنید، باید به طراحی وب سایت توجه داشته باشید. بهتر است بدانید طراحی سایت یک کار بسیار تخصصی است و شما باید کار خود را به دست کسانی بسپارید که بتوانند به نیازهای مشتریان توجه داشته باشند. پس از آنکه سایت راه‌اندازی شد، استفاده از ابزارهای مختلف می‌تواند کسب‌وکار شما را در مسیر رشد قرار دهد. یکی از ابزارهایی که تمامی کسب‌وکارهای آنلاین به آن نیاز دارند، کاتالوگ دیجیتال است. کاتالوگ باعث می‌شود که مشتریان به اطلاعات تخصصی دسترسی داشته باشند و همین امر می‌تواند اعتبار برند را به میزان بسیار زیادی افزایش دهد. نرم افزار crm یکی دیگر از ابزارهایی است که کسب‌وکارها برای مدیریت داده‌های مشتریان به آن نیاز دارند.

طراحی وب سایت، اولین قدم برای ورود به دنیای اینترنت

طراحی وب سایت اولین قدم برای ورود به دنیای اینترنت است. سایت پلتفرم اختصاصی شماست که از طریق آن می‌توانید با مشتریان خود ارتباط بگیرید و آنچه را که آنها نیاز دارند، در اختیارشان قرار دهید. اگر سایت به خوبی طراحی شود، باعث می‌شود که مشتریان بالقوه مدت زمان بیشتری را در سایت سپری کنند.

نکات مهم در طراحی سایت برای جذب بیشتر مشتری

برای تجربه طراحی وب سایت موفق باید به برخی از نکات توجه داشته باشید. بهتر است قبل از آنکه این کار را انجام دهید، اول به نیازهای خود توجه داشته باشید. کسب‌وکار شما در چه حوزه‌ای فعالیت دارد و زمانی که مشتری وارد سایت شما می‌شود، به دنبال چه چیزی است؟! به طور مثال، اگر شما در زمینه راه‌اندازی استخرهای ورزشی فعال هستید، زمانی که مشتری وارد سایت شما می‌شود، ابتدا به دنبال تماشای نمونه کارهاست تا ببیند آیا می‌تواند به شما اطمینان داشته باشید یا خیر! بنابراین، دسترسی ساده به صفحه نمونه کارها بسیار مهم است.

قراردادن دکمه رسانه‌های اجتماعی

یکی از مهمترین مواردی که توصیه می‌شود در طراحی وب سایت به آن توجه داشته باشید، قرار دادن دکمه رسانه‌های اجتماعی درون سایت است. بهتر است بدانید زمانی که در کنار سایت، رسانه‌های اجتماعی نیز فعال هستند، مشتریان اعتماد بیشتری به آن برند دارند و همین امر باعث می‌شود که هر چه سریعتر برای دریافت کالا و خدمات اقدام نمایند. بنابراین، شما باید از قبل به این مسئله توجه داشته باشید و با روش هوشمندانه آنها را در سایت قرار دهید. دکمه‌های رسانه‌ اجتماعی معمولا در صفحه اول سایت قرار داده می‌شوند و کاربر با کلیک بر روی آن به سرعت به سمت شبکه مورد نظر هدایت می‌شود.

معرفی نرم افزارهایی که همه کسب و کارهای آنلاین باید داشته باشند

طراحی ساده و کاربر پسند

یکی دیگر از مواردی که در طراحی وب سایت بسیار مهم است و تمامی کسب‌وکارها باید به آن توجه داشته باشند، طراحی ساده و کاربرپسند است. کاربر باید با ورود به سایت احساس کند در یک محیط دوستانه قرار گرفته است و می‌تواند هر آنچه را که نیاز دارد، پیدا کند. نواری که در قسمت بالای سایت است، باید حاوی تمامی آیکون‌هایی باشد که مشتری در طول سفر به سایت به آنها نیاز دارد. اگر به این مسئله در طراحی وب سایت توجه داشته باشید، می‌توانید به موفقیت‌های زیادی برسید.

کاتالوگ دیجیتال

کاتالوگ دیجیتال یکی از مهمترین ابزارهایی است که تمامی کسب‌وکارها برای افزایش اعتماد مشتریان خود به آن نیاز دارند. مشتریان می‌توانند این کاتالوگ را دانلود کنند و به اطلاعات تخصصی دسترسی داشته باشند. معمولا، کسب‌وکارهایی که دراای کاتالوگ دیجیتال هستند زودتر از کسب‌وکارهایی که دارای این کاتالوگ نیستند، به موفقیت می‌رسند.

نرم افزار crm

نرم افزار crm یکی دیگر از ابزارهایی است که وجود آن برای هر کسب‌وکاری نیاز است. زیرا این ابزار می‌تواند اطلاعات مشتری را منسجم نماید و به شما نشان دهد که مشتری در کجای سفر خود به کسب‌وکار شما، آن را ترک می‌کند و همین امر باعث می‌شود مشکلات زودتر شناسایی شوند و رفع گردند.

معرفی نرم افزارهایی که همه کسب و کارهای آنلاین باید داشته باشند

برای طراحی وب سایت به کجا مراجعه کنیم؟

برای اینکه بتوانید پس از طراحی وب سایت در دنیای اینترنت به موفقیت برسید و برند خود را به یک برند شناخته‌شده و موفق تبدیل کنید، بهتر است به استفاده از ابزار مناسب از جمله کاتالوگ دیجیتال و نرم افزار crm توجه داشته باشید. همچنین، باید کار سایت خود را به دست یک مرکز معتبر بسپارید تا بتواند با استراتژی‌های هدفمند به رشد کسب‌وکار شما کمک کند.

ایران سایت اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران است و کار خود را از سال 1379 آغاز کرد. این شرکت تا به حال توانسته است به راه‌اندازی کسب‌وکارهای زیادی کمک کند و آنها را در معرض رشد قرار داده است. ایران سایت به کیفیت کارهای خود بسیار پایبند است و شما می‌توانید بدون نگرانی کارهای خود را به این شرکت بسپارید. متخصصان سئو در این شرکت بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند و کسب‌وکار شما را قدم به قدم به موفقیت نزدیک می‌نمایند. اگر به دنبال موفقیت در بازار پررقابت اینترنتی هستید، بهتر است هم‌اکنون با ایران سایت تماس بگیرید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر