coinex
otetmarket
propification.com

جزئیات گوشی دوربین‌محور آیکو‌ 13 لو رفت؛ [+مشخصات فنی]

شایعه شده که آیکو قصد دارد نوار چراغ عقبی که در آیکو سال 2019 وجود داشت را به آیکو‌ 13 برگرداند. به نظر می‌رسد تغییرات دیگری هم نسبت به نسل قبلی یعنی آیکو 12 ایجاد شده است.

طبق اعلام Digital Chat Station، گوشی هوشمند آیکو 13به سه سنسور 50 مگاپیکسلی مجهز شده است. این درحالیست که آیکو 12 فقط یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی داشت اما با تله فوتو 64 مگاپیکسلی! بنابراین می‌توان گفت که تله فوتو آیکو‌ 13 نیز 50 مگاپیکسل خواهد بود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات آیکو‌ 13

این منبع همچنین عنوان کرد که طراحی جزیره دوربین نسل جدید بسیار شبیه به نسل قبلی خواهد بود. بنابراین دوربین‌ها احتمالا در همان قسمت سمت چپ قاب پشتی ‌قرار بگیرند.

البته تفاوت‌هایی هم وجود دارد، به‌طور مثال آیکو‌ 13 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده کرده و حاشیه‌های کوچک‌تری هم نسبت به نسل قبلی دارد.

شایعات می‌گویند که این گوشی به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک، مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP68، موتور لرزش محور x بزرگ، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سیمی 100 واتی مجهز خواهد بود.

به نظر می‌رسد آیکو 13 بیشتر برروی عملکرد و بهبود تجربه کلی تمرکز کرده است. برخی از کاربران ویبو حدس می‌زنند که دوربین زوم پریسکوپ ممکن است از میان برداشته شده و یک ماژول 2x جایگزین آن شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آیکو‌ 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر