coinex
otetmarket
propification.com

بلاک‌چین: بازداشت پاول دوروف تاثیری بر فعالیت TON نخواهد داشت

در پی بازداشت پاول دوروف به اتهام کمبود نظارت بر فعالیت‌هایی که در این شبکه اجتماعی صورت می‌گیرد و اتهامات دیگری همچون قاچاق مواد مخدر! بلاک چین اطلاعیه‌ای صادر کرد و بیان داشت که این اتفاق تاثیری بر فعالیت TON نخواهد داشت.

بنیان‌گذار میلیاردر و مدیرعامل تلگرام، پاول دوروف، روز شنبه در فرودگاه بورژه در حومه پاریس توسط مقامات محلی دستگیر شد. دلیل این دستگیری، تحقیقات درباره کمبود ناظران در پلتفرم تلگرام است. پلیس معتقد است که این نارسایی منجر به فعالیت‌های مجرمانه‌ای شده که بدون کنترل در این پیام‌رسان ادامه یافته است.

افت شدید توکن مرتبط با تلگرام (TON) در پی بازداشت پاول دورف

توکن TON که با تلگرام مرتبط است، پس از انتشار خبر دستگیری دوروف در فرانسه، به سرعت تا 17 درصد کاهش یافت. در زمان نگارش این خبر، قیمت این توکن به حدود 5.83 (بروزرسانی شده 5.61 دلار)  دلار رسیده و در چند ساعت اخیر نزدیک به %14 (بروزرسانی شده 17 درصد) افت داشته است.

افت شدید توکن مرتبط با تلگرام

تیم پشت پروژه بلاکچین TON نیز در پلتفرم X (توییتر سابق) درباره بازداشت بازداشت پاول دوروف پست گذاشت و به جامعه خود اطمینان داد که این پروژه همچنان قوی و به صورت کامل فعال است. در این پیام آمده است: “با توجه به اخبار اخیر درباره بنیان‌گذار تلگرام، پاول دوروف، می‌خواهیم به همه اطمینان دهیم که جامعه TON همچنان قوی و فعال باقی می‌ماند.”

اطلاعیه بلاکچین TON در خصوص بازداشت پاول دورف مدیرعامل تلگرام
اطلاعیه بلاکچین TON در خصوص بازداشت پاول دوروف مدیرعامل تلگرام

اعتراض ایلان ماسک به بازداشت پاول دوروف

ایلان ماسک در شبکه‌های اجتماعی به حمایت از پاول دوروف پرداخت و اهمیت حفاظت از آزادی بیان طبق متمم اول قانون اساسی ایالات متحده را برجسته کرد. ماسک با اشاره به این مسئله که “در سال 2030 در اروپا، مردم به دلیل لایک کردن میم‌ها اعدام می‌شوند”، به نگرانی‌ها پیرامون احتمال حکم زندان 20 ساله برای دوروف اشاره کرد.

عدم همکاری با مقامات دولتی آمریکا و روسیه یا عدم نظارت بر فعالیت‌های مجرمانه؟ دلیل واقعی بازداشت پاول دورف چیست؟!

پاول دوروف پیش‌تر در اوایل سال جاری در مصاحبه‌ای با تاکر کارلسون فاش کرده بود که همواره با مشکلاتی از سوی مقامات دولتی مختلف در سراسر جهان، به‌ویژه روسیه و آمریکا، مواجه بوده است.

پلتفرم عظیم پیام‌رسان تلگرام به دلیل استفاده از رمزنگاری قوی مشهور است، زیرا دوروف بارها درخواست‌های دولت‌ها برای دسترسی به کلیدهای رمزگشایی جهت انجام تحقیقات را رد کرده است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: cryptonews

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر