coinex
otetmarket
propification.com

جزئیات کلیدی ویوو T3 پرو مشخص شد [+تاریخ عرضه و رنگ بندی]

Vivo در حال آماده‌سازی برای عرضه‌ی ویوو T3 پرو در تاریخ 27 اوت در هند است. این دستگاه نسبت به مدل قبلی خود، یعنی Vivo T2 Pro ارتقاهای قابل توجهی خواهد داشت.

این شرکت اعلام کرده که گوشی ویوو T3 پرو 5G باریک‌ترین گوشی منحنی در این بخش خواهد بود. به لطف افشاگری‌ها، شایعات و تیزرهای رسمی، اطلاعات زیادی درباره Vivo T3 Pro در دسترس است.


بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه و در دسترس بودن ویوو T3 پرو در هند

در تاریخ 27 اوت در ساعت 12 ظهر ویوو T3 پرو 5G در هند عرضه خواهد شد. شرکت Vivo در هند به طور رسمی اعلام کرده که دستگاه ویوو T3 پرو از طریق Flipkart و وب‌سایت رسمی این شرکت می‌توان خریداری کرد. با این حال، احتمالا از طریق منابع آنلاین و آفلاین مختلف نیز در دسترس خواهد بود. این دستگاه در دو رنگ عرضه خواهد شد: نارنجی ماسه‌ای سبز زمردی.

پیش بینی قیمت Vivo T3 Pro در هند

با اینکه هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت Vivo T3 Pro در هند اعلام نشده، انتظار می‌رود که نسخه‌ای ری‌برند شده از آیکو Z9s پرو که تازه عرضه شده باشد. در هند، قیمت iQOO Z9s PRO از 24999 روپیه برای مدل پایه شروع می‌شود و مدل برتر آن 29999 روپیه قیمت دارد. پیش‌بینی می‌شود Vivo T3 Pro با قیمتی بین 25000 تا 30000 روپیه در هند قیمت‌گذاری شود.

رنگ سبز زمردی Vivo T3 Pro

مشخصات پیش‌بینی شده برای Vivo T3 Pro

Vivo T3 Pro دارای صفحه نمایشی سه‌بعدی منحنی AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 4500 نیت خواهد بود. مدل قبلی یعنی Vivo T2 Pro تنها 1300 نیت روشنایی داشت.

این دستگاه با تنظیم دوربین دوگانه در پشت عرضه خواهد شد که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX882 و یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی است؛ در حالی که ویوو T2 Pro دارای دو دوربین 64 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی در پشت بود.

ویوو T3 Pro از پردازنده کوالکوم اسنپدراگون 7 نسل 3 قدرت خواهد گرفت که نسبت به چیپست دایمنسیتی 7200 در T2 Pro ارتقا یافته است. همچنین، Vivo T3 Pro دارای باتری بزرگ‌تری با ظرفیت 5500 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که نسبت به باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی T2 Pro ارتقا یافته است.

طراحی Vivo T3 Pro

iQOO Z9s Pro طراحی مشابهی با Vivo T3 Pro دارد. این دستگاه دارای بدنه منحنی و قاب فلزی است. نسخه نارنجی ماسه‌ای آن دارای پشت چرمی مصنوعی با روکش مات و قاب طلایی است.

نسخه سبز زمردی آن نیز دارای روکش مات ساده با قاب سبز و لبه‌های طلایی برای ماژول دوربین است. در پشت دستگاه یک جزیره مربعی برای دوربین وجود دارد که شامل دوربین دوگانه و فلش LED است و در جلو صفحه نمایش، منحنی با حفره‌ای در بالا و مرکز برای دوربین سلفی قرار دارد.

جزئیات کلیدی ویوو T3 پرو مشخص شد [+تاریخ عرضه و رنگ بندی]

رقیبان Vivo T3 Pro

اگر Vivo T3 Pro در محدوده قیمت بین 25.000 تا 30.000 روپیه عرضه شود، با OnePlus Nord CE4 و ناتینگ فون 2a پلاس در هند رقابت خواهند کرد. وان پلاس نورد CE4 دارای سخت‌افزاری تقریبا مشابه با Vivo T3 Pro است.

در حالی که وان‌پلاس نورد CE4 از سریع‌ترین پشتیبانی شارژ (100 وات) در این بخش برخوردار است، Vivo T3 Pro باتری بزرگ‌تری دارد. از سوی دیگر، Nothing Phone (2a) Plus با رابط Glyph، چیپست مدیاتک دایمنسیتی 7350 پرو و لنز اولتراواید 50 مگاپیکسلی، رقیب جدی برای Vivo T3 Pro خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: 91mobiles

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر