coinex
otetmarket
propification.com

مشخصات وان پلاس ایس 5 پرو (OnePlus Ace 5 Pro) در یک نشت جدید فاش شده است

در گزارشی جدید از افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، مشخصات وان پلاس ایس 5 پرو پیش از عرضه رسمی فاش شده است.

انتظار می‌رود که کمپانی وان پلاس از گوشی پرچمدار وان پلاس 13 خود در نوامبر سال جاری در چین رونمایی کند. حدس زده می‌شود که پس از آن، سری گوشی‌های هوشمند OnePlus Ace 5 در سه ماهه چهارم و احتمالا در دسامبر سال جاری، به بازار عرضه شوند.

وان پلاس 13، به عنوان یک دستگاه پرچمدار احتمالا دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که برای وان پلاس Ace 5 پرو نیز از همین تراشه بهره گرفته خواهد شد. در واقع این گوشی در مقایسه با وان پلاس 13، یک گوشی عملکرد محور با تمرکز کمتر بر روی عکاسی خواهد بود. حال، امروز، افشاگری به نام Digital Chat Station پستی را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده و در آن از جزئیات کلیدی وان پلاس Ace 5 Pro پرده برداشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات وان پلاس ایس 5 پرو

اگرچه Digital Chat Station در پست خود به نام گوشی اشاره نداشته اما حدس زده می‌شود که منظور او گوشی جدید وان پلاس یعنی OnePlus Ace 5 Pro بوده است. او می‌گوید که این دستگاه به تراشه SM8750 مجهز خواهد شد که چیزی نیست جز تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4.

مشخصات وان پلاس ایس 5 پرو

به طور کلی گفته می‌شود که وان پلاس ایس 5 Pro یک گوشی پرچمدار رده بالا با صفحه نمایش تخت BOE X2 با رزولوشن 1.5K و قاب وسط فلزی بادوام خواهد بود. همچنین Digital Chat Station در ادامه اضافه کرده است که OnePlus Ace 5 Pro در دو گزینه شیشه‌ای و سرامیکی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

در مقایسه، نسخه پایه این سری یعنی OnePlus Ace 5 با صفحه نمایش 6.78 اینچی 8T LTPO با لبه‌های نسبتا خمیده وارد بازار خواهد شد. این دستگاه به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری 6200 میلی آمپر ساعتی با شارژ 100 واتی مجهز شده و برای عکاسی، از تنظیمات دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی دارای یک نوار لغزنده هشدار باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات وان پلاس ایس 5 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر