coinex
otetmarket
propification.com

مجیک وی 3 آنر به هوش مصنوعی Google Cloud مجهز می‌شود

عرضه جهانی مجیک وی 3 آنر 5 سپتامبر در جریان نمایشگاه IFA 2024 در برلین آغاز می‌شود. امروز گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه با سه ویژگی از هوش مصنوعی ابری که توسط Google Cloud پشتیبانی می‌شود، عرضه خواهد شد.

نسخه جهانی مجیک وی 3 آنر چندین ویژگی هوش مصنوعی مانند Magic Portal on Foldable را به همراه خواهد داشت که به دو برنامه شناور مختلف اجازه می‌دهد به طور همزمان کار کنند. در واقع آنر قصد دارد انجام چند عملکرد به طور همزمان را در محصول جدیدش بهبود بخشد.

اکنون گوگل نیز وارد عمل شده و چندین ویژگی دیگر مانند  پاک کن هوش مصنوعی، ترجمه چهره به چهره و ترجمه زنده یادداشت ها را هم اضافه کرده است.


بیشتر بخوانید:


 مجیک وی 3 آنر ؛ باریک‌ترین گوشی‌ جهان

گرچه ویژگی‌های یاد شده به اتصال آنلاین برای بسته‌های پردازش و زبان نیاز دارند، اما باید «زندگی روزمره و کار را در طیف وسیعی از سناریوهای مختلف مانند جلسات کاری، سفر، اشتراک‌گذاری سبک زندگی» بهبود بخشند.

مجیک وی 3 آنر به عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشو با ضخامت 4.4 میلی متر وارد صحنه بین‌المللی می‌شود.

این گوشی هوشمند با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و 12 گیگابایت رم به عنوان گزینه پایه، واقعا قدرتمند است و اکنون با ویژگی های گوگل را هم با خود به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مجیک وی 3 آنر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر