coinex
otetmarket
propification.com

امارات خواهان پیگیری فوری وضعیت پاول دوروف و ارائه خدمات کنسولی در فرانسه شد

اخیراً پاول دوروف، بنیان‌گذار و مدیر عامل تلگرام ، در فرانسه به اتهامات متعددی از جمله مشارکت در جرایم سازمان‌یافته و پولشویی و دیگر فعالیت‌های غیرقانونی دستگیر شده است.

وزارت امور خارجه امارات متحده عربی با صدور بیانیه‌ای بر اهمیت پیگیری وضعیت شهروند خود، پاول دوروف، تأکید کرده و از دولت فرانسه خواسته است تا تمامی خدمات کنسولی لازم را به او ارائه دهد. این واکنش نشان‌دهنده اولویت امارات در حفظ و حمایت از شهروندان خود در عرصه بین‌المللی است.


بیشتر بخوانید:


بیانیه وزارت امور خارجه امارات متحده عربی در واکنش به بازداشت مدیر عامل تلگرام

به گزارش رسانه‌های مختلف، دوروف برای تحقیقاتی بازداشت شده که در ماه ژوئیه 2024 آغاز شده بود. آنطور که در اخبار آمده این بازداشت تا 25 اوت 2024 تمدید شده و به همین جهت مدیرعامل تلگرام باید تا قرار موقت در بازداشت بماند. از سوی دیگر، مقامات روسیه نیز نگرانی خود را از این بازداشت ابراز داشته و به فرانسه هشدار داده‌اند.

بیانیه وزارت امور خارجه امارات متحده عربی در واکنش به بازداشت مدیر تلگرام
بیانیه وزارت امور خارجه امارات متحده عربی در پی بازداشت پاول دوروف مدیر عامل تلگرام

اتهامات مورد بررسی شامل جلوگیری از همکاری در ارائه اطلاعات لازم برای اجرای شنودهای مجاز، مشارکت در نگهداری تصاویر هرزه‌نگاری کودکان و دخالت در معاملات مواد مخدر است. این موضوع موجب واکنش‌های گسترده‌ای در سطح بین‌المللی شده و حال منتظر واکنش‌های بیشتر از سوی دولت‌ها و نهادهای بین‌المللی هستیم.

بیشتر بخوانید:

منبع: العالم

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر