coinex
راهنمای خرید تکراتو

نسل بعدی گوشی های پیکسل به احتمال زیاد ضد آب خواهند بود

گوشی های پیکسل

گوشی های پیکسل ضد آب در راه اند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

در ماه اکتبر سال 2016 میلادی تحلیل گر مسائل تکنولوژی آقای مک کلِلان، اطلاعات خوشایندی در مورد گوشی های گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال داد و مدعی شد که این اطلاعات موثق و دست اول هستند؛ اما کمی قبل از پخش گوشی ها در بازار، در گزارشات و مصاحبه با برخی از مقامات گوگل، آقای مک کللان اذعان داشتند که گوشی های پیکسل به دلیل کمبود و مشکل زمانی مهندسان آن ضد آب نیستند.

طبق گفته های آقای مک کللان، شرکت گوگل مدتی را به کار کردن روی پیکسل ها اختصاص داد اما پس از مدتی در اواخر سال 2015 تصمیم گرفت همه چیز را کنار بگذارد و کار را از اول شروع کند. این بدان معنی است که گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال که مدت زیادی روی آن کار شده بود، باید دوباره از ابتدا و طی 9 ماه طرح ریزی شود که این کار باعث بر هم ریخته شدن بسیاری از مسائل می شود. بدون شک یکی از مسائلی که با مشکل روبروست، دوام یا قدرت پایداری پیکسل ها در برابر اجسام و اشیا است. شرکت گوگل قصد داشت که پیکسل ها ضد آب باشند ولی در آن مدت زمان کوتاه، قادر نبود تمام کارهایی را که قبلا اذعان داشته بود، انجام دهد.

اگر درباره اینکه آیا شرکت گوگل باید گوشی های پیکسل سال 2017 خود را ضد آب کند یا خیر، شکی وجود دارد، باید گفت که این خبر توسط یک منبع دیگر تایید شده و به نظر می رسد که غول موتورهای جستجو قصد دارد این کار را انجام دهد. آقای استفن هال از وب سایت 9to5Google اخیرا مطلبی را توییت کرد؛ بدین گونه که “اکتبر سال گذشته هم آقای مک کللان اذعان داشت که گوشی های پیکسل ضد آب خواهند بود اما اینگونه نشد.”

اگر چه این اخبار هنوز در حد شایعه است و سال پیش هم اخبار را به همین صورت شنیده بودیم؛ اما باز هم می توان به ضد آب بودن گوشی های پیکسل در سال 2017 خوش بین بود، چراکه این اخبار توسط منبع دیگری نیز تایید شده اند.

.

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر