coinex
otetmarket
propification.com

مدیریت همگام سازی مخاطبین به واتساپ اندرویدی می‌آید

نسخه 2.24.18.14، جدیدترین نسخه‌ی آزمایشی واتساپ قابلیت جدیدی را برای کاربران اندرویدی معرفی کرده است. مدیریت همگام سازی مخاطبین قابلیت جدیدی است که واتساپ در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در واقع واتساپ قصد دارد مخاطبین شما را مدیریت کند. اگر شما هم در یک گوشی چند حساب واتساپ دارید مدیریت همگام سازی مخاطبین کمکتان می‌کند.

این قابلیت به شما اجازه می‌دهد، برای هر حساب مخاطبین جداگانه‌ای داشته باشید و هرکدام را که می‌خواهید با تلفنتان هماهنگ کرده و هر کدام را دوست ندارید از حساب ثانوی واتساپ خود پاک کنید.

جالب اینجاست که حتی اگر قابلیت مدیریت همگام سازی مخاطبین را برای یک حساب غیرفعال کنید، همچنان می‌توانید هر مخاطب را با نسخه بتای آتی به صورت دستی همگام‌سازی کنید. البته اگر به صورت دستی این کار را انجام بدهید شخص منتخب در همه دستگاه‌های مرتبط اضافه می‌شود.

واتساپ قابلیت دیگری را هم ارائه داده که شما با استفاده از آن می‌توانید پس از نصب مجدد برنامه، مخاطبین خود را بازیابی کنید. بهرحال مدیریت همگام سازی مخاطبین نیز مانند سایر قابلیت‌ها در حال توسعه است و انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده در اختیار کاربران بیشتری قرار بگیرد.

مدیریت همگام سازی مخاطبین به واتساپ اندرویدی می‌آید

بیشتر بخوانید:

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر