coinex
otetmarket
propification.com

آنر و سامسونگ در میدان نبرد گوشی‌های تاشو؛ حکاکی عذرخواهی بر روی لولای مجیک V3

محصول جدید شرکت آنر با نام مجیک V3 با بدنه‌ای فوق‌العاده نازک، با طعنه به شرکت‌های رقیب خود مهمان خبرهای داغ امروزی است. اندازه این گوشی کمتر از 4.4 میلی‌متر در حالت باز و 9.2 میلی‌متر در حالت بسته است

این شرکت قرار است گوشی مجیک وی 3 تاشو را در تاریخ 5 سپتامبر به‌صورت جهانی عرضه کند و برای تبلیغ آن، به طعنه‌زدن به رقبا از جمله سامسونگ روی آورده است.


بیشتر بخوانید:


آنر با مجیک V3 حال سامسونگ را گرفت

آنر به خریداران گوشی‌های Samsung Galaxy Z Fold “کوچکترین عذرخواهی جهان” را ارائه داد. این عذرخواهی، که در 166 کلمه نوشته شده، بر روی لولای 2.84 میلی‌متری مجیک V3 حک شده است. این شرکت چینی می‌خواست به نحوی به کاربران خود اشاره کند که از خرید جایگزین حجیم سامسونگ ناراضی هستند.

متن عذرخواهی:

“به دارندگان گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold عزیز! ما متأسفیم. می‌دانیم که شما برای خرید گوشی‌ تاشویی که به سختی در جیبتان جا می‌شود هیجان‌زده بودید. به شما آینده‌ای نوین، اثری فناورانه، دنیایی بی‌پایان از چندکاره‌گی و عملکرد وعده داده شده بود و اکنون، احتمالاً به گوشی جدید آنر مجیک V3 نگاه می‌کنید و احساس می‌کنی به شما خیانت شده است. اندازه مهم است و ما درد شما را حس می‌کنیم. مثل این است که برای یک مدال طلا آماده باشید و سپس در مسابقه آخر شوید، دانستن این که یک گوشی تاشوی نازک‌تر، سبک‌تر و مقاوم‌تر وجود دارد، کافی است تا هر کسی را به شک بیندازد. ما درک می‌کنیم. ما متوجه هستیم. شما یک پیشگام بودید که با شجاعت به عرصه ناشناخته صفحه‌نمایش‌های تاشو با دوام کم وارد شدید. شما لیاقت بیشتری دارید. در واقع، شما لیاقت مدال طلا را دارید. به طور جدی، ما در آنر متعهد به پیشبرد مرزهای فناوری و ارائه بهترین تجربه ممکن در گوشی‌های تاشو هستیم. فقط می‌گوییم… اشکالی ندارد که احساس ناامیدی کنید. ما هم همان احساس را داریم.”

 

طعنه و کنایه حکاکی شده بر لولای گوشی Magic V3
طعنه و کنایه حکاکی شده بر لولای گوشی Magic V3

متن عذرخواهی توسط گراهام شورت، یک هنرمند 78 ساله اهل انگلستان که به خاطر آثار هنری بسیار کوچک خود شناخته می‌شود، حکاکی شده است. این حکاکی 90 ساعت زمان برده و فقط با میکروسکوپ قابل خواندن است.

در اطلاعیه رسمی شرکت ذکر نشده که این متن تنها یک اثر هنری است و بر روی تمام دستگاه‌های Magic V3 حکاکی نخواهد شد. همچنان مشخص نیست آیا این متن به نمایش عمومی در خواهد آمد یا خیر، اما انتظار می‌رود که در نمایشگاه IFA 2024 در برلین به نمایش در آید.

این تلاش برای طعنه به سامسونگ، شرکتی که نخستین گوشی تاشوی خود را قبل از اعلام وجود آنر عرضه کرده بود، یکی از راه‌های جلب توجه به Magic V3 است. قابلیت دوام این گوشی نیز مورد آزمایش قرار گرفته است.

آنر Magic V3 را در روز پنجشنبه در سه رنگ سبز، مشکی و قرمز عرضه خواهد کرد. قیمت آن در طول این رویداد اعلام می‌شود.

رنگبندی گوشی آنر مجیک وی 3
رنگبندی گوشی آنر مجیک وی 3

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر