coinex
otetmarket
propification.com

ریلمی P2 پرو گواهی BIS هند را دریافت کرد؛ عرضه نزدیک است

با اینکه فقط چند ماه از زمان عرضه سری ریلمی P1 گذشته، جانشین این دو گوشی یعنی ریلمی P2 پرو در پلتفرم صدور گواهی BIS هند مشاهده شده است.

تنها چند ماه از عرضه دو گوشی ریلمی P1 و ریلمی P1 Pro در هند می‌گذرد و حالا به نظر می‌رسد که Realme در حال آماده شدن برای عرضه جانشین آنها با نام ریلمی P2 Pro است. این گوشی هوشمند در مرجع صدور گواهی BIS هند ظاهر شده و این مسئله به عرضه قریب‌الوقوع آن در بازار هند اشاره دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی P2 پرو

ریلمی پی 2 پرو با شماره مدل RMX3987 در لیست BIS ظاهر شده، اما متاسفانه به جز شماره مدل هیچ اطلاعات دیگری درباره مشخصات گوشی فاش نشده است. همان‌طور که گفته شد، این گواهی صرفا به نزدیک بودن زمان عرضه اشاره دارد.

ریلمی P2 پرو
گواهی BIS ریلمی P2 پرو

با این حال، در گزارشی از وب‌سایت 91Mobiles، گفته شده است که Realme P2 Pro احتمالا در چهار پیکربندی مختلف با 8 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم/ 512 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین شایعه شده است که گزینه‌های رنگی شامل دو رنگ سبز و خاکستری خواهد بود.

درباره قیمت ریلمی P2 پرو نیز اطلاعات چندانی در دست نیست، اما از آنجایی که قیمت اولیه ریلمی P1 پرو از 18999 روپیه شروع می‌شود، می‌توان انتظار داشت که قیمت ریلمی P2 Pro در محدوده زیر 20000 روپیه باشد. این گوشی به احتمال زیاد با رقیبان قدری مانند پوکو X6، آیکو Z9 و CMF Phone 1 که اخیرا معرفی شده، در بازار رودررو خواهد شد.

توجه داشته باشید که تمام این اطلاعات از سوی افشاگران منتشر شده و تا زمانی که خود شرکت Realme رسما وجود ریلمی P2 Pro را تایید نکند و مشخصات آن را اعلام نکند، نمی‌توان با اطمینان درباره صحت آنها نظر داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ریلمی P2 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتارک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر