coinex
otetmarket
propification.com

طرح فروش نقدی و اقساطی فونیکس آریزو 8 [+ شرایط و قیمت]

مدیران خودرو به تازگی و برای اولین بار طرح فروش نقدی و اقساطی فونیکس آریزو 8 را اعلام کرده است. گفتی‌ست که این خودرو در دسته خودروهای لوکس چینی قرار دارد.

نخستین شرایط فروش فونیکس آریزو 8 اکسلنت توسط مدیران خودرو اعلام شد. این شرکت برای لوکس‌ترین سدان خود امکان خرید قسطی را نیز فراهم کرده تا متقاضیان علاقه‌مند بتوانند این خودرو چینی لاکچری را به راحتی سفارش دهند.

راهنمای خرید تکراتو

در بحث مدت بازپرداخت نیز دست مشتریان باز است و می‌توانند این خودرو را تا اقساط 60 ماهه خریداری کنند. لازم به ذکر است که قیمت آریزو 8 اکسلنت نیز همانطور که شاید متوجه شده باشید، بسیار بالاست که برای لوکس‌ترین سدان چینی بازار ایران کمتر از این هم انتظار نمی‌رود. در ادامه مطلب با جزئیات طرح فروش نقدی و اقساطی آریزو 8 همراه تکراتو باشید.

طرح فروش نقدی و اقساطی فونیکس آریزو 8

مدیران خودرو 2 هفته پیش قوانین جدید ثبت‌نام محصولات خود را اعلام کرد و مشخص شد که متقاضیان باید در هنگام ثبت‌نام مبلغ 50 میلیون تومان به عنوان علی‌الحساب تنها در یک  بازه زمانی 1 ساعته پرداخت کنند. البته قوانین به همین یک مورد ختم نمی‌شود. لازم به ذکر است که این قانون بیشتر در طرح‌های پیش‌فروش و طرح‌هایی که از پیش ثبت‌نام شده در نظر گرفته شده است.

این را گفتیم که بدانید برای ثبت نام آریزو 8 نیز احتمالاً باید شرایط ثبت‌نام جدید مدیران خودرو را در نظر بگیرید. این اولین طرح فروش سدان لوکس مدیران خودرو است و احتمالاً نیاز است که متقاضیان در هنگام ثبت‌نام اولیه، مبلغ 50 میلیون تومان در حساب خود داشته باشند.

طرح فروش نقدی و اقساطی فونیکس آریزو 8

ثبت‌نام در روز شنبه، 17 شهریور 1403 آغاز در نمایندگی‌های مجاز فروش مدیران خودرو آغاز می‌شود. برای ثبت‌نام زمانی مقرر نشده و ممکن است تا اتمام ظرفیت، امکان ثبت‌نام وجود داشته باشد.

موعد تحویل فونیکس آریزو 8 اکسلنت 90 روزه است و متقاضیان همانطور که گفتیم می‌توانند به صورت نقدی با قسطی این خودرو را خریداری کنند. در شرایط اقساطی آریزو 8 متقاضیان باید 60 درصد قیمت کل خودرو را پرداخت کرده و مابقی بهای خودرو را در اقساط 12 تا 60 ماهه مطابق با بخشنامه فروش زیر پرداخت کنند.

قیمت آریزو 8 اکسلنت 2 میلیاردو 189 میلیون و 600 هزار تومان است و همانطور که گفتیم این قیمت برای یک خودرو لوکس در بازار ایران شاید به صرفه باشد.

طرح فروش نقدی و اقساطی فونیکس آریزو 8

نظر شما درخصوص شرایط ثبت نام آریزو 8 اکسلنت مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر