coinex
otetmarket
propification.com

ردمی A3 Pro در راه است؛ اولین جزئیات به بیرون درز کرد

ردمی A3 Pro با شماره مدل 2409BRN2CG در HyperOS ظاهر شد. هنوز مشخص نیست که گوشی هوشمند جدید ردمی کی معرفی خواهد شد اما خبر خوب اینکه به بازارهای جهانی راه می‌یابد.

طبق گزارش gizmochina، ردمی A3 Pro نوید ارائه یک تجربه اندروید خالص با عملکرد سریعتر نسبت به مدل‌های قبلی سری Redmi A را می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

ردمی A3 Pro در واقع یک پیشرفت مهم در سری A این تولیدکننده محسوب می‌شود. گوشی‌های قبلی سری ردمی A از پردازنده‌های سطح پایه مدیاتک استفاده می‌کردند اما ردمی A3 Pro قرار است به یک چیپست قدرتمندتر میان‌رده تجهیز شود.

ردمی A3 Pro کاملاً متفاوت از سری قبلی Redmi A خواهد بود

انتظار می‌رود این ارتقا تجربه کاربری روان‌تر و کارآمدتری را ارائه داده و دستگاه جدید را به یک رقیب قدرتمند در بازار گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت تبدیل کند.

ردمی A3 پرو با اسم رمز pond و شماره مدل 2409BRN2CG ظاهر شده است. این دستگاه احتمالا دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی هوشمند دقیقاً مشابه Redmi 14C است و در مقایسه با مدل 14C باید مقرون به صرفه تر باشد. این داده ها از کد منبع HyperOS گرفته شده، بنابراین قابل اعتماد است.

ردمی A3 Pro در واقع مشابه با ردمی 14C است اما مقرون به‌صرفه تر از آن بوده و این احتمالا برای کاربران جذاب است. با توجه به اینکه این داده‌ها از کد منبع HyperOS گرفته شده، قابل اعتماد محسوب می‌شود.

انتظار می‌رود گوشی اقتصادی ردمی قیمتی در حدود 140 دلار داشته باشد، مشابه Redmi 14C که با قیمت حدود 130 دلار عرضه شد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر