coinex
otetmarket
propification.com

رئیس اتاق بازرگانی ایران برای توسعه همکاری‌های تجاری ایران و ازبکستان به تاشکند می‌رود

یک هیئت تجاری به ریاست صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی ایران، راهی تاشکند می‌شود. هدف از این سفر، توسعه همکاری‌های تجاری میان ایران و ازبکستان عنوان شده است.

به گزارش تریبون‌‌نیوز، این هیئت تجاری از ۲۸ شهریور تا ۱ مهرماه به شهر تاشکند و استان خوارزم در ازبکستان سفر می‌کنند تا در زمینه‌های مختلف تجاری با مسئولین ازبکستان گفت‌‌وگو کنند.

راهنمای خرید تکراتو

این هیئت تجاری با تمرکز بر همکاری‌ها و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری و صنایع‌دستی، صنعت خودرو و صنایع وابسته، نساجی، داروسازی، مواد شیمیایی، بهداشتی و شوینده، انرژی، پتروشیمی و پلیمر، خدمات فنی مهندسی، معادن و مصالح ساختمانی، کشاورزی و مواد غذایی، و فناوری اطلاعات به این کشور سفر می‌کند.

در طول این سفر، برنامه‌های متعددی از جمله برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تجاری (B2B) با حضور مقامات و شرکت‌های ازبکستانی در شهرهای تاشکند و خیوه، بازدید از مراکز تجاری و صنعتی و برگزاری جلساتی در سفارت ایران در ازبکستان، پیش‌بینی شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این هیئت تجاری تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۷ شهریورماه فرصت دارند تا ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های 85732356، 85732390، 85732388، و یا 09354554347 تماس بگیرند.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر