coinex
otetmarket
propification.com

داتین و دانشگاه خاتم، دانشجویان کامپیوتر را بورسیه می‌کنند

شرکت داتین، برای سومین سال متوالی، با همکاری دانشگاه خاتم، دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر این دانشگاه را تحت پوشش بورسیه مهارتی- آموزشی قرار می‌دهد.

این بورسیه که با هدف توانمندسازی دانشجویان و افراد مستعد طراحی شده است، به دانشجویان این رشته در دانشگاه خاتم این امکان را می‌دهد تا در طول دوره تحصیل خود، مهارت‌های تخصصی برنامه‌نویسی را منطبق با نیازهای بازار کار فرا گیرند.

راهنمای خرید تکراتو

علاوه بر این، دانشجویانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ موفق به کسب رتبه‌های زیر پنج هزار کشوری و سه هزار منطقه در رشته ریاضی شوند و رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه خاتم را انتخاب کنند، می‌توانند از مزایای دیگری مانند دریافت کمک‌هزینه ماهانه و برخورداری از سابقه بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند. این افراد تعهد کاری به داتین ندارند، اما این فرصت به آن‌ها داده می‌شود که به‌عنوان کارآموز در داتین و سایر شرکت‌های وابسته به هلدینگ فناپ مشغول به کار شوند.

این همکاری بین داتین و دانشگاه خاتم، فرصتی استثنایی برای دانشجویان مهندسی کامپیوتر فراهم می‌کند تا علاوه بر تحصیل، مهارت‌های عملی مورد نیاز بازار کار را کسب کرده و آماده ورود به دنیای حرفه‌ای شوند.

منبع

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر