coinex
otetmarket
propification.com

Magic V3 به عنوان باریک‌ترین گوشی تاشو جهان در IFA 2024 آنر رسما معرفی شد [+مشخصات کامل]

شرکت Honor در نمایشگاه IFA برلین از دستاورد جدید خود در حوزه الکترونیک مصرفی رونمایی کرد. یکی از نکات برجسته این رویداد، معرفی گوشی Magic V3 بود. این دستگاه به عنوان باریک‌ترین گوشی تاشو جهان شناخته می‌شود و دارای مشخصات و ویژگی‌های برجسته‌ای است که هر کاربری را جذب می‌کند.

بهه گزارش gizmochina، بزرگ‌ترین نوآوری شرکت Honor در Magic V3 طراحی آن است. این شرکت در طراحی به شدت به ضخامت گوشی‌های مشابه حمله کرد، به خصوص گوشی Galaxy Z Fold 6 شرکت سامسونگ. ضخامت Galaxy Z Fold 6 به 12.1 میلی‌متر می‌رسد، در حالی که Magic V3 تنها 9.2 میلی‌متر ضخامت دارد.

راهنمای خرید تکراتو

این تفاوت نزدیک به 3 میلی‌متر برای گوشی‌های پرچمدار بسیار مهم است. گوشی تاشو جدید آنر که از آن به عنوان باریک‌ترین گوشی تاشو جهان یاد می‌شود، وزنی معادل 226 گرم دارد و می‌تواند تا 500,000 بار باز و بسته شود. در پشت دستگاه یک ماژول دوربین هشت ضلعی قرار دارد و فریم‌های آن از آلیاژ آلومینیوم سری 7 ساخته شده است.

بررسی مشخصات اصلی باریک‌ترین گوشی تاشو جهان ؛ آنر Magic V3

این گوشی به صفحه نمایش OLED خارجی 6.43 اینچی با لبه‌های منحنی و رزولوشن FHD+ مجهز است. نمایشگر اصلی یک پنل OLED 7.92 اینچی با رزولوشن 2,344 در 2,156 پیکسل است. هر دو صفحه نمایش دارای نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی LTPO، قابلیت Dolby Vision، HDR Vivid و پشتیبانی از قلم استایلوس هستند. همچنین حداکثر روشنایی این نمایشگرها به 5,000 نیت می‌رسد.

بررسی مشخصات اصلی باریک‌ترین گوشی جهان ؛ آنر Magic V3

در دل این دستگاه، پردازنده‌ی پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 شرکت کوالکوم قرار دارد که با 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترا بایت حافظه ذخیره‌سازی همراه شده است. باتری بزرگ 5,150 میلی‌آمپرساعتی این دستگاه از شارژ سریع سیمی 66  واتی و شارژ سریع بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند.

این مدل از ابتدا با سیستم‌عامل اندروید 14 و رابط کاربری MagicOS 8 را اجرا می‌کند. کاربران همچنین به ویژگی‌های هوش مصنوعی، فضای موازی و تماس‌های هوشمند خصوصی دسترسی دارند.

بررسی مشخصات دوربین آنر مجیک V3

سیستم دوربین Falcon در Magic V3 شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال (OIS) به اندازه 1/1.56 اینچ، یک لنز فوق عریض 40 مگاپیکسلی و یک واحد تله‌فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم دیجیتال 100 برابری و OIS است. برای سلفی و تماس‌های ویدیویی، دوربین‌های 20 مگاپیکسلی در صفحه نمایش داخلی و خارجی تعبیه شده‌اند.

بررسی مشخصات اصلی باریک‌ترین گوشی تاشو جهان ؛ آنر Magic V3

قیمت و رنگ‌بندی Honor Magic V3

Honor از Magic V3 در سه رنگ مختلف رونمایی کرده است: قهوه‌ای مایل به قرمز، مشکی و سبز. این گوشی با قیمت 1,999 یورو در اروپا عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر