coinex
otetmarket
propification.com

آنر واچ 5 با نمایشگر بزرگ‌تر و روشن‌تر و عمر باتری 15 روزه رسما معرفی شد

در کنار رونمایی جهانی گوشی تاشو Magic V3، شرکت Honor از ساعت هوشمند جدید خود با نام آنر واچ 5 نیز پرده برداشت. این ساعت به عنوان جانشین مدل سال گذشته یعنی Honor Watch 4 عرضه شده و دارای نمایشگری بزرگتر و روشن‌تر، عمر باتری افزایش‌یافته و ردیابی سلامتی دقیق‌تر است.

به گزارش gsmarena، آنر واچ 5 به یک نمایشگر مربعی 1.85 اینچی از نوع آمولد با رزولوشن 450 در 390 پیکسل و روشنایی معادل 1000 نیت مجهز است. بدنه این ساعت از جنس آلومینیوم سری 6 ساخته شده و دارای دکمه چرخانی برای کنترل آسان‌تر، به همراه اسپیکر و میکروفون برای تماس‌های بلوتوثی است.

راهنمای خرید تکراتو

این ساعت دارای استاندارد IP68 است و تا عمق 50 متری ضد آب است، بنابراین می‌توانید آن را هنگام شنا نیز استفاده کنید. همچنین قابلیت ردیابی فعالیت‌های ورزشی مختلف و مجهز به GPS داخلی برای موقعیت‌یابی دقیق‌تر را دارا است.

معرفی قابلیت‌های آنر واچ 5

Honor Watch 5 از طریق بلوتوث 5.2 با دیگر دستگاه‌ها جفت می‌شود و دارای حافظه داخلی 4 گیگابایتی برای ذخیره‌سازی لیست‌های پخش موسیقی است. از نظر نرم‌افزاری، این ساعت از سیستم‌عامل MagicOS 8 شرکت Honor بهره‌مند است.

در این سال جدید، ویژگی‌های جدیدی از جمله مدیریت علمی خواب، گزارش صبحگاهی سلامت و اسکن سریع سلامت به Watch 5 اضافه شده‌اند که به شما کمک می‌کنند سلامت خود را به خوبی تحت نظر داشته باشید.

باتری سیلیکون-کربنی 480 میلی‌آمپر ساعتی در Watch 5 نسبت به باتری ساعت Honor Watch 4 دارای افزایشی 21 درصدی در چگالی انرژی است. با ترکیب با بهینه‌ساز مصرف انرژی سطح سیستم Honor OS Turbo X، شرکت Honor ادعا می‌کند که می‌توانید تا 15 روز استفاده عادی از این ساعت هوشمند بهره‌مند شوید.

Honor Watch 5 در رنگ‌های مشکی، طلایی و سبز عرضه خواهد شد. قیمت و زمان عرضه رسمی هنوز اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر