coinex
otetmarket
propification.com
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

پلیس به دنبال سازندگان کلیپ های هنجارشکن اینستاگرامی ؛ موضوع چیست؟

پلیس فتا پیگیر ماجرایی شده است که به واسطه آن سازندگان کلیپ های هنجارشکن اینستاگرامی را راهی باتلاق می‌کند. ماجرای این کلیپ‌ها چیست؟

مدتی است که افرادی در شبکه اجتماعی اینستاگرام شروع به ترویج «همجنس‌گرایی» کرده و فضای این شبکه اجتماعی را مسموم کرده‌اند. این افراد باید بدانند که دستور قضایی برای بازداشت آنان صادر شده و پلیس فتا به جد پیگیر پاکسازی شده است.

راهنمای خرید تکراتو

با نگاهی به محتویات جدید اینستاگرام می‌توان به سادگی متوجه رفتارهای خارج از عرف توسط برخی کاربران این شبکه اجتماعی شد. البته که خطرات استفاده از اینستاگرام، تیک‌تاک، یوتیوب و دیگر شبکه‌های اجتماعی چندرسانه‌ای، برکسی پوشیده نیست؛ اما لازم است که خانواده در استفاده فرزندانشان از این شبکه‌های اجتماعی نظارت داشته و حتی آنها را محدود کنند.

به نقل از تسنیم؛ طبق پیگیری‌ها مشخص شده که پلیس فتا پرونده قضایی برای این افراد را تشکیل داده و شناسایی و بازداشت این متهمان را در دستور کار قرار داده است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

دستور قضایی برای بازداشت سازندگان کلیپ های هنجارشکن اینستاگرامی

در روزهای گذشته برخی کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به تولید کلیپ‌های کوتاهی کرده‌اند که در آن مجری از یک فردی که به‌صورت تصادفی (البته اکثر این موارد از پیش انتخاب‌شده هستند) با او در خیابان روبه‌رو می‌شود و درخواست می‌کند تا با دوست جنس مخالفش (شریک احساسی) تماس بگیرد و از آن فرد درخواست کمک مالی کند!

دستور قضایی برای بازداشت سازندگان کلیپ های هنجارشکن اینستاگرامی

به‌تازگی این مصاحبه‌های ساختگی به سمت و سویی سوق پیدا کرده است که به‌نوعی ترویج همجنس‌گرایی است. به‌عنوان مثال در یکی از کلیپ‌هایی که اخیراً در فضای مجازی پربازدید شده، مجری با پسری روبه‌رو می‌شود و از او درخواست می‌کند تا با دوست جنس مخالفش تماس بگیرد، تلفن را روی اسپیکر بگذارد و درخواست پول کند تا واکنش طرف مقابل را ببینند و ضبط کنند؛ آن پسر با پارتنرش تماس می‌گیرد و تلفن خود را روی حالت اسپیکر می‌گذارد و مکالمه را پخش می‌کند و در نهایت معلوم می‌شود که پشت خط یک پسر دیگر است!

انتشار چنین محتواهای غیراخلاقی با انتقاد بسیاری از مردم کشورمان مواجه شده است و کاربران معتقدند که حتماً باید نظارت جدی بر انتشار چنین محتواهای غیراخلاقی و زننده صورت گیرد و با تولید‌کنندگان چنین کلیپ‌های مخربی به‌شدت برخورد شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص ترویح ویدوها و کلیپ‌های غیراخلاقی در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر