coinex
otetmarket
propification.com
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تولید هایما S7 پرو به زودی آغاز می‌شود؛ گیربکس جدید در کنار قدرت بیشتر

ایران خودرو به تشریح برنامه تولید هایما S7 پرو پرداخت. نسل جدید خودرو مونتاژی ایران خودرو قرار است با گیربکسی جدید و قدرتی بیشتر تولید شود.

مدیران ایران خودرو اعلام کردند که تولید هایما S7 پرو به زودی آغاز می‌شود. نسخه پیشرفته هایما S7 پلاس نسبت به این خودرو از امکانان بیشتر و مشخصات فنی و تجهیزات بهتری بهره می‌برد.

راهنمای خرید تکراتو

براساس اخبار رسمی، شاسی‌بلند جدید ایران خودرو ، فعلاً در مرحله پیش‌تولید است و در پاییز 1403 به صورت رسمی به خط تولید ایران خودرو وارد شده و تولید انبوه آن آغاز خواهد شد. با این حساب می‌شود انتظار داشت که طرح‌ فروش هایما S7 پرو در اواخر سال جاری آغاز شود. در ادامه مطلب می‌توانید جزئیات خبر را بخوانید.

تولید هایما S7 پرو مهر 1403 آغاز می‌شود

مدیرن ایران خودرو خراسان، با اشاره به استراتژی این شرکت در مورد عرضه یک محصول جدید، از تولید انبوه هایما اس 7 پرو در پاییز 1403 خبر دادند.

بیژن زاهدی فرد، مدیرعامل کارخانه ایران خودرو استان خراسان، در این مورد گفت:

«هایما S7 پرو که در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید قرار دارد، با بهره‌گیری از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با پاشش مستقیم (GDI)، توان تولیدی ۱۸۸ اسب‌بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر را دارد. این ویژگی‌ها باعث افزایش ۱۰ درصدی توان و ۱۸ درصدی گشتاور نسبت به مدل قبلی شده و در نتیجه شاهد کاهش 7 درصدی مصرف سوخت در این محصول جدید خواهیم بود.»

تولید هایما S7 پرو مهر 1403 آغاز می‌شود

وی در اشاره به تجهیزات جدید این خودرو افزود: «هایما S7 پرو از یک گیربکس 6سرعته اتوماتیک DAE بهره می‌برد. همچنین این خودرو به سیستم هشدار تعویض دنده (GSI) و ترمز پارک برقی مجهز شده است.»

گفتنی‌ست که هایما S7 Pro پاییز 1403 به سید محصولات ایران خودرو اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد شاسی بلند هایما S7 پرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر