coinex
otetmarket
propification.com
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شرایط فروش اسکای ول ET5 شهریور 1403 [+ قیمت]

شرکت بنکا، شرایط فروش اسکای ول ET5 شهریور 1403 را اعلام کرد. متقاضیان می‌توانند مبلغ این خودرو تمام برقی جذاب را در دو مرحله پرداخت کنند.

شرایط فروش اسکای ول ET5 شهریور 1403 توسط شرکت نبکا اعلام شد. در شرایط اعلام شده چیزی که حائزاهمیت بوده و شرکت بر روی آن مانور داده است، امکان سفارش خودرو با 2 مرحله واریز و موعد تحویل کوتاه‌مدت است. همچنین شرکت نبکا یک نکته مثبت برای متقاضیان این کراس‌اوور تمام برقی در نظر گرفته است؛ که طبق آن تمام متقاضیان می‌توانند قبل از ثبت‌نام به صورت حضوری به شرکت مراجعه کرده و از این خودرو تست درایو بگیرند. این بعنی می‌توانید قبل از خرید، دقایقی را با این خودرو رانندگی کنید. جزئیات بیشتر خبر را در ادامه مطلب بخوانید.

راهنمای خرید تکراتو

شرایط فروش اسکای ول ET5 شهریور 1403

اسکای ول ET5 فی‌الحال تنها کراس‌اوور تمام برقی شرکت نبکا است که به تازگی در خیابان‌های کشور دیده شده است. شرکت نبکا عنوان تجاری شرکت SKYWELL را در ایران در اختیار دارد و به تازگی طرح فروش اسکای ول ET5 را نیز اعلام کرده است.

طبق بخشنامه فروش این خودرو، قیمت اسکای ول ET5 برابر با 2 میلیاردو 123 میلیون و 390 هزار تومان است و این مبلغ در دو مرحله از مشتری طلب می‌شود. در مرحله اول باید مبلغ 1 میلیاردو تومان پرداخت شده و در مرحله دوم 1 میلیاردو 238 میلیون و 490 هزار تومان باید پرداخت شود. ضمناً موعد تحویل اسکای ول ET5 پس از واریز کل مبلغ 15 روز کاری است که مدت زمانی بسیار هیجان‌انگیز خوهد بود.

شرکت نبکا برای اینکه خیال متقاضیان را بابت این کراس‌اوور برقی راحت کند، امکان تست درایو اسکای ول ET5 را مجتمع تجاری نیایش مال فراهم کرده است. پس افراد مشتاق خرید این خودرو می‌توانند به بررسی خودرو در تمامی ابعاد آن بپردازند. لازم به ذکر است که برای انجام تست درایو، حتماً باید در سایت شرکت بنکا به نشانی https://nebkaev.ir/ ثبت‌نام کنید.

ثبت نام اسکای ول ET5 از روز دوشنبه، 18 شهریور 1403 آغاز شده و متقاضیان باید به سایت فروش محصولات شرکت نبکا به نشانی https://nebkaev.ir/sales/ مراجعه کرده و ثبت سفارش خود را انجام دهند. همچنین امکان ثبت‌نام حضوری از طریق مراجعه حضوری به نمایندگان شرکت نبکا وجود دارد.

نکته: پس از بستن قرارداد امکان انصراف از خرید به هیچ عنوان وجود ندارد.

شرایط فروش اسکای ول ET5 شهریور 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش خودرو تمام برقی شرکت نبکا چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر