coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اعلام فرایند جایگزینی خودروهای فرسوده برای برندگان ایران خودرو [+ اطلاعیه]

جزئیات فرایند جایگزینی خودروهای فرسوده برای برندگان ایران خودرو در شرایط فروش فوق‌ العاده ایران خودرو اعلام شد. اطلاعیه بزرگترین خودروساز ایران را بخوانید.

ظاهراً برندگان قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده خودروهای فرسوده ایران خودرو اعلام شده و متقاضیان می‌توانند برای اعلام نتایج به پنل کاربری خود در «سامانه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) برخی از محصولات ایران خودرو» مراجعه کنند. پس از آن، اطلاعیه‌ فرایند جایگزینی خودروهای فرسوده برای برندگان ایران خودرو توسط این شرکت منتشر شده که برندگان باید طبق توضیحات داده شده در این اطلاعیه، ادامه فرایند تخصیص خودرو را با اسقاط خودرو و ایجاد هماهنگی پیش ببرند. گفتنی‌ست که منتخبین طرح خودروهای فرسوده پس از دریافت پیامک باید به مجل اسقاط خودرو مراجعه کنند.

راهنمای خرید تکراتو

فرایند جایگزینی خودروهای فرسوده برای برندگان ایران خودرو

ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای فرایند جایگزینی خودروهای فرسوده را ویژه منتخبین این طرح برای شرایط فروش فوق‌العاده اعلام کرد. پس با این حساب فعلاً منتخبین فروش فوق‌العاده انتخاب شده و خبری از اعلام نتایج پیش فروش خودروهای فرسوده نیست. الیته احتمالاً طی ساعت‌ها یا روزهای آتی اطلاعیه فرایند جایگزینی و اسقاط خودرو طرح پیش‌فروش نیز اعلام می‌شود.

فرایند جایگزینی خودروهای فرسوده برای برندگان ایران خودرو

در اطلاعیه ایران خودرو 4 بند وحود دارد که بند نخست آن می‌گویدT منتخبین پس از دریافت پیامک از سرشماره ۹۸۳۰۰۰۹۶۴۴۰ باید به سایت مرکز اسقاط مراجعه کرده و برای اسقاط خودرو فرسوده خود نوبت بگیرند. پس از دریافت نوبت، نیاز است در موعد  مقرر به مرکز اسقاط خودرو مراجعه کرده و خودرو خود را اسقاط کند. پس از آن گواهی اسقاط خودرو به وی تحویل داده می‌شود.

نکته مهم: پیش از دریافت پیامک اولیه به مراکز اسقاط خودرو مراجعه نکنید و وجهی هم پرداخت نکنید. جزئیات هر 4 بند در اطلاعیه زیر آمده است:

فرایند جایگزینی خودروهای فرسوده برای برندگان ایران خودرو

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش فوق العاده خودروهای فرسوده در طرح فروش ایران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر