coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

جزئیات تازه‌ای از رنگبندی و قیمت گلکسی S24 FE منتشر شد؛ رده‌بالای سامسونگ گرانتر از همیشه

مدت زیادی تا زمان رونمایی از گوشی جدید سامسونگ باقی نمانده و حالا در یک گزارش از لوپین، جزئیات تازه‌ای درباره رنگبندی و قیمت گلکسی S24 FE منتشر شده است.

گزارشی که در اوایل هفته جاری منتشر شد نشان داد که گلکسی اس 24 FE سامسونگ قیمتی بالاتر از گلکسی اس 23 FE سال گذشته خواهد داشت. امروز نیز یک منبع قابل اعتماد به نام Arsene Lupine قیمت رسمی انواع مدل‌های این گوشی را اعلام کرده که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

راهنمای خرید تکراتو

رنگبندی و قیمت گلکسی S24 FE

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina و همچنین بر اساس گفته‌های Arsene Lupine در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، قیمت Galaxy S24 FE در بازار اروپا برای نسخه 128 گیگابایتی 749 یورو و برای نسخه 256 گیگابایتی 809 یورو خواهد بود. این برچسب قیمتی شایعات پیشین مبنی بر گران‌تر بودن گلکسی S24 FE نسبت به نسل قبلی را تأیید می‌کند.

قیمت گلکسی S24 FE

علاوه بر این، این منبع اطلاعاتی گفته است که نسخه فن ادیشن گلکسی S24 در چهار رنگ‌ گرافیتی (مشکی)، نعنایی، زرد و آبی به بازار عرضه خواهد شد. با صحبت از قیمت و رنگبندی گلکسی S24 FE، مروری بر مشخصات این گوشی نیز خالی از لطف نیست.

مشخصات گلکسی S24 FE

گفته می‌شود که گلکسی S24 FE به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2024 از صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی (در مقایسه با پنل 6.4 اینچی گلکسی S23 FE) برخودار خواهد بود. این بزرگترین نمایشگری است که تا به حال در یک گوشی فن ادیشن گلکسی دیده شده و تقریبا به اندازه نمایشگر گوشی پرچمدار گلکسی S24 Ultra است.

قیمت گلکسی S24 FE

انتظار می‌رود که سامسونگ در بخش سخت افزار گلکسی S24 FE از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام یا اگزینوس 2400 خود استفاده کند؛ یعنی همان تراشه‌هایی که خط تولید پرچم‌داران سری S24 را تامین می‌کنند.

با این حال، ممکن است که تراشه اگزینوس در گلکسی اس 24 اف ای سرعت کمتری نسبت به تراشه موجود در سری گلکسی S24 معمولی داشته باشد. این کاهش سرعت احتمالا 100 مگاهرتزی خواهد بود. شایان ذکر است که این نسخه از Galaxy S24 FE در اروپا و آسیا به فروش خواهد رسید.

همین امر می‌تواند درباره نسخه اسنپدراگون که در ایالات متحده به فروش می‌رسد نیز درست باشد. این یعنی ممکن است که خریداران یک نسخه ضعیف شده از اسنپدراگون 8 نسل 3 را دریافت کنند.

علاوه بر این، افشای اطلاعات قبلی نشان می‌دهد که تنظیمات دوربین گلکسی S24 FE درست مانند نسل قبلی یعنی گلکسی S23 FE خواهد بود. این بدان معناست که در پنل پشتی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. در پنل جلویی نیز یک دوربین 10 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه خواهد شد. بنابراین، همان‌طور که می‌بینید، افزایش قیمت به دلیل ارتقای دوربین نبوده و این مسئله می‌تواند باعث ناامیدی کاربران بشود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رنگبندی و قیمت گلکسی S24 FE و همچنین مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر