coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

معرفی بهترین هتل های شمال کشور

شمال ایران منطقه‌ای که شهر توریستی کم ندارد. این منطقه به‌‌دلیل آب‌وهوای مطلوب نسبت به کل ایران متفاوت است. شهرهای توریستی بسیار، باعث شده که مناطق گردشگری زیادی پدید بیاید و در کنار آن‌ها مسلما به خدمات رفاهی اقامتی نیز نیاز داریم.

در شمال ایران هتل‌های باکیفیت زیادی وجود دارد و اگر بخواهیم هتل‌های 4 و 5 ستاره را لیست کنیم شاید به‌اندازه چند مقاله فرصت برای ارائه مطلب داشته باشیم. اما امروز تنها بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تلاش‌مان هم بر این است که بتوانیم تنوع در ارائه هتل‌های معرفی‌شده داشته باشیم. اگر می‌خواهید درباره هتل‌های شمالی ایران اطلاعات بیشتری به‌دست بیاورید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

راهنمای خرید تکراتو

هتل پارسیان خزر؛ هایت سابق، با منظره دریا

این هتل در گذشته هتل هایت نام داشت و به جرات می‌توانیم بگوییم یکی از بهترین هتل‌های لوکس شمال کشور است. منظره زیبای اتاق‌های این هتل یکی از بهترین منظره‌هایی بوده که می‌توانید از شمال کشور تماشا کنید. 174 واحد اتاق در این هتل وجود دارد که انواع مختلفی را هم شامل می‌شود.

هر اتاق تراسی مخصوص به خود را دارد که می‌توانید از منظره دریا در آن لذت ببرید. این هتل در منطقه نمک‌آبرود قرار دارد و امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. از ساحل خصوصی و سرگرمی‌های ساحلی گرفته تا رستوران‌های باکیفیت و امکانات حرفه‌ای مربوط به اتاق.

هتل بزرگ کادوس؛ باکیفیت‌ترین هتل رشت

این هتل از سال 1362 فعالیتش را آغاز کرد و در سال 1391 برای افزایش کیفیت خدمات بازسازی شد. بیشتر از 90 واحد اقامت باکیفیت در کادوس وجود دارد که به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند.

این هتل نسبت به خود رشت نیز در موقعیتی قرار گرفته که شما می‌توانید به جاذبه‌ها و امکانات مختلف دسترسی راحتی داشته باشید. سوئیت‌های 2 نفره، اتاق‌های 2 نفره، اتاق‌های سه‌گانه و اتاق‌های 4 نفره از انواع اتاق‌های هتل کادوس رشت هستند.

معرفی بهترین هتل های شمال کشور

هتل سالار دره ساری؛ اگر به‌دنبال طبعیت هستید!

هتل 4 ستاره‌ای که در سال 1352 افتتاح شد. این هتل برای افزایش کیفیت خدمات خود در سال 1388 بازسازی شد و هم‌اکنون هم امکانات لوکس و سطح بالایی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

این هتل در 12 کیلومتری شهر ساری واقع شده و برای آن دسته از افرادی که طبیعت‌دوست هستند نیز گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود. هتل سالار دره 56 باب اتاق و سوئیت در فضایی به بزرگی 5600 متر مربع افتتاح شده و 2 هکتار هم فضای سبز در اختیار دارد.

هتل مروارید خزر؛ اگر دوست‌دار ساحل هستید

این هتل 5 ستاره در سال 1385 افتتاح شد. بازسازی آن نیز در سال 1395 انجام شد و درحال‌حاضر این مجموعه اقامتی می‌تواند 32 سوئیت در 3 طبقه و 22 واحد ویلایی را در اختیار شما قرار دهد.

بزرگ‌ترین اسکله تفریحی کشور در نزدیکی آن قرار دارد که می‌تواند یک مزیت بزرگ باشد. شما برای اقامت در هتل مروارید خزر می‌توانید از واحد‌های مدرن و متنوع آن کمک بگیرید. البته که یکی از مزیت‌های بزرگ دیگر نیز چشم‌انداز فوق‌العاده برخی از اتاق‌های آن است.

هتل نارنجستان نور؛ 4 ستاره رو به دریا

این هتل 4 ستاره در سال 1377 افتتاح شد و زمینی به وسعت 7هزار متر را در اختیار خودش قرار داده تا بتواند از ساختمانی با 4 طبقه بهترین خدمات را ارائه دهد. نارنجستان 57 ویلای دوبلکس، 52 اتاق 2 تخته و 3 تخته لوکس به‌همراه 10 سوئیت و رویال سوئیت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

جز معماری ساختمان این هتل و اتاق‌های جذاب آن که می‌تواند شما را حسابی جذب خود کند، اقامت در هتل نارنجستان می‌تواند یک تجربه منحصربه‌فرد باشد چون امکانات رفاهی آن در سطح بسیار بالایی قرار دارند و قطعا برای‌تان رضایت‌بخش خواهند بود.

هتل سفید کنار؛ هتلی ساحلی بندر انزلی

هتل سفید کنار انزلی از هتل‌های 4 ستاره‌ای که در 16 هکتار، سال 1352 برای اولین‌بار افتتاح شد. این هتل برای ارتقا سطح کیفی خود در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در 3 طبقه ساخته شده و 123 واحد اقامتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

امکانات رفاهی این هتل باعث شده تا در این سال‌ها طرفداران زیادی داشته باشد و افراد زیادی آن را به‌عنوان مقصد خود برای اقامت در انزلی انتخاب کنند. مسیر دوچرخه‌سواری و محیط بکر آن از ویژگی‌های خاصی هستند که در کمتر هتلی می‌توانید پیدا کنید.

هتل ونوس پلاس؛ 10 طبقه در دل طبیعت

اگر می‌خواهید در شهرک توریستی نمک‌آبرود هتلی فوق‌العاده را تجربه کنید، هتل ونوس پلاس می‌تواند به شما در این زمینه کمک جدی کند. این هتل در سال 1396 افتتاح شد و از این نظر یکی از هتل‌های تازه‌ساز محسوب می‌شود.

این هتل چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارد و ازاین‌نظر یکی از بهترین هتل‌های شمال کشور است. ونوس پلاس در 10 طبقه ساخته شده و می‌تواند 154 اتاق را در اختیار شما قرار دهد. اگر می‌خواهید برای چند روز در محیط خارج از سروصدای شهر باشید و از فضایی که طبیعت در اختیار شما گذاشته لذت ببرید، ونوس پلاس را انتخاب کنید.

معرفی بهترین هتل های شمال کشور

بهترین هتل‌های شمال کشور را چگونه رزرو کنیم؟

شما می‌توانید ازطریق مراجع مختلفی دست به چنین کاری بزنید. اما اسنپ تریپ یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای رزرو بهترین هتل‌های شمال کشور است. در اسنپ تریپ شما می‌توانید به‌سادگی چند کلیک هر هتلی که می‌خواهید رزرو کنید.

اسنپ تریپ به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های سابقه‌دار حوزه گردشگری دارای امکانات مختلفی بوده که کار رزرو را برای‌تان ساده می‌کند. همین حالا سری به این پلتفرم بزنید و با رزرو هتل مورد علاقه خود تعطیلات را در محیطی امن و حرفه‌ای سپری کنید.

جمع‌بندی

هتل‌های باکیفیت شمالی کشور کم نیستند و ما در این فرصت محدود نمی‌توانیم به همه آن‌ها اشاره کنیم. مسئله‌ای که وجود دارد این است که هتل‌ها خدمات استانداردی ارائه می‌دهند و در نهایت شما هستید که تصمیم می‌گیرید کدام هتل با شرایط شما تطابق بیشتری دارد و می‌تواند در سفر برای‌تان بهتر باشد.

اگر مسئله خاصی برای شما اولویت دارد آن را در نظر بگیرید و به‌نسبت آن محل میزبانی خود را انتخاب کنید. از شما ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از این مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر