coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

خبری خوش برای متقاضیان طرح ملی مسکن ؛ اختصاص زمین برای اجرای طرح

معاون وزیر راه و شهرسازی خبری خوش از اختصاص زمین به طرح ملی مسکن داد. اعتبار این طرح برای تخصیص زمین نهایی شده و به زودی مراحل ساخت اجرایی می‌شود.

درست در زمانی که بسیاری از متقاضیان طرح ملی مسکن از این طرح انصراف داده و به دنبال مطالبه خود هستند، خبر رسیده که 50هزار هکتار زمین برای اجرای این طرح تخصیص یافته است.

راهنمای خرید تکراتو

اگرچه زمین مخصوص تأمین شده ولی طبق آنچه معاون وزیر راه و شهرسازی می‌گوید، این اراضی باید ابتدا آماده‌سازی شود. پس نتیجه این است که مراحل عملیاتی شدن ساخت مسکن نهضت ملی مسکن طولانی خواهد بود و مانند طرح‌های پیشین که اعتراضاتی هم داشت، ممکن است متقاضیان زیادی از طرح انصراف دهند. جزئیات خبر را در ادامه مطلب دنبال کنید.

اختصاصی زمین برای طرح ملی مسکن

ارسلان مالکی، معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن در استان خوزستان گفت: «برای اجرای قانون هفتم پیشرفت و توسعه و اجرای قانون جهش تولید مسکن، اقدامات خوبی در سطح کشور انجام و تاکنون بیش از ۵۰ هزار هکتار زمین در محدوده شهر و یا حاصل از الحاق شهرهای کشور تامین شده است.»

وی ادامه داد:

«این زمین‌ها به مرور و با توجه به سیاست وزارت راه و شهرسازی در اختیار طرح قرار خواهند گرفت و لازمه این اراضی، آماده‌سازی آنها است و ما متعهد شدیم این اراضی را پس از آماده‌سازی در اختیار مردم قرار دهیم.»

ارسلان مالکی افزود: «تاکنون آماده‌سازی ۲۹ هزار هکتار از این اراضی، از مرحله طراحی خارج شده و به مرحله اجرا رسیده است. مابقی اراضی نیز در مرحله آماده‌سازی هستند.»

اختصاصی زمین برای طرح ملی مسکن

این مسئول وزارت راه و شهرسازی در ادامه بیان کرد:

« استان خوزستان یکی از استان‌های ویژه است و متعهدیم مسکن مهر که باقی مانده از طرح‌های گذشته است و طرح اقدام ملی و نهضت ملی را بر اساس تعهد، به پایان برسانیم.»

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: «بازدیدها نیز به منظور پایش آخرین وضعیت اجرای طرح‌های مسکن انجام می‌شود تا اگر نیاز به کمک، تصمیم یا مصوبه خاص است، بتوانیم کار را تسهیل کنیم. امروز نیز بازدیدی از طرح نهضت ملی مسکن اهواز داشتیم که با وجود موانع اما پروژه‌ها در حال اجرا است.»

وی در توضیح پروژه 2 هزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز نیز بیان کرد:

«از این پروژه بازدیدی داشتیم. این پروژه منابع دولتی و عمومی ندارد و مردم سال‌هاست انتظار تکمیل آن را دارند. خوشبختانه با توجه به منابع داخلی سازمان ملی زمین و مسکن و صندوق ملی مسکن، پیشرفت خوبی داشته و تا دو ماه آینده بخش قابل توجهی تحویل متقاضیان داده می‌شود.»

وی یادآور شد: «پروژه‌های طرح ملی مسکن نیز در حال اجراست و موانعی که پیش روی این پروژه‌ها است رفع خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تأمین زمین برای اجرای طرح مسکن ملی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر