coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طرح فروش نقد و اقساط جک J4 شهریور 1403 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش نقد و اقساط جک J4 شهریور 1403 توسط کرمان موتور اعلام شد. در این طرح متقاضیان می‌توانند تا اقساط 24 ماهه سفارش خود را انجام دهند.

شرکت کرمان موتور در جدیدترین طرح فروش محصولات خود، طرح فروش نقد و اقساط جک J4 شهریور 1403 را اعلام کرده است. در شرایط فروش جک j4 گفته شده که متقاضیان طرح می‌توانند از بین 2 مدت بازپرداخت، خودرو را نهایتاً با بازپرداخت 24 ماهه سفارش دهند. بدین ترتیب سفارش این خودرو سدان برای بسیاری از متقاضیان راحت خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

لازم به ذکر است بدانید که چند روز قیمت تمامی محصولات کرمان موتور در بهای کارخانه افزایش یافت که این موضوع می‌تواند تأثیری منفی بر روی بازار آزاد گذاشته و نوسان شدیدی در بین خودروهای مونتاژی به راه اندازد. ضمناً برای اطلاع بد نیست بدانید که جک جی 4 ارزان‌ترین خودرو مونتاژی دنده اتوماتیک در کشور است که قیمتی نزدیک به 900 میلیون دارد.

طرح فروش نقد و اقساط جک J4 شهریور 1403

شرایط فروش نقدی و اقساطی جک j4 کرمان موتور با موعد تحویل سه ماهه اعلام شد. طبق اطلاعیه کرمان موتور، متقاضیان می‌توانند این سدان کوچک را به صورت نقدی و با پرداخت کل مبلغ خودرو و همچنین به صورت اقساطی و با پرداخت مبلغ علی‌الحساب سفارش دهند. پس با این حساب مابقی بهای خودرو باید به صورت اقساطی بین 12 یا 24 ماهه پرداخت شود.

طرح فروش نقد و اقساط جک J4 شهریور 1403

قیمت جک j4 معادل 885 میلیون تومان است که چیزی تا 900 میلیون تومان فاصله نداشته و با این قیمت عنوان ارزانتریین خودرو مونتاژ اتومات را در اختیار دارد. ثبت نام جک j4 از فردا یکشنبه، 25 شهریور آغاز شده و تا شنبه، 31 شهریور 1403 ادامه دارد. همچنین متقاضیان در انتخاب رنگ مخیراند و می‌توانند از بین رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری، قهوه ای متالیک و خاکستری طوسی روسن متالیک یکی را انتخاب کنند.

نکته: در صورت انتخاب طرح اقساطی، سند خودرو تا پایان پرداخت آخرین قسط در رهن شرکت باقی خواهند ماند.

اقساط جک J4 هر سه ماه یکبار به صورت چک دریافت می شود. همچنین سند خودرو تا زمان تسویه حساب در رهن شرکت خواهد ماند.

طرح فروش نقد و اقساط جک J4 شهریور 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش جک جی 4 کرمان موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر