coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اعلام شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش دو خودرو برقی ایران خودرو

شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش دو خودرو برقی ایران خودرو اعلام شد. متقاضیان لونا GRE و بستیون FAW باید مبلغ خودرو را برجسب طرح فروش واریز کنند.

پس از اعلام شرایط فروش فوق العاده و شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه متقاضیان جدیدترین طرح فروش این شرکت و برای خودروهای بنزینی، حالا شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش دو خودرو برقی ایران خودرو نیز که به جمع خودروهای قبل عرضه پیوستند، اعلام شده است. براساس جدول منتشر شده از سمت بزرگترین خودروساز کشور، متقاضیان طرح فروش فوق‌العاده می‌بایست کل مبلغ خودرو را به حساب شرکت واریز کنند. همچنین متقاضیان پیش‌فروش ایران خودرو نیز طبق سنت این طرح، ابتدا مبلغ علی‌الحساب را پرداخت کرده و سپس مابقی بهای خودرو را در زمان تحویل و به نرخ روز پرداخت می‌کنند. جزئیات بیشتر شرایط فروش محصولات برقی ایران خودرو را می‌توانید در ادامه نوشته دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو

شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش دو خودرو برقی ایران خودرو اعلام شد

ایران خودرو با ارسال دو بخشنامه‌ فروش به اطلاع همه متقاضیان عادی طرح فروش خودروهای برقی وارداتی که در سامانه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) برخی از محصولات ایران خودرو به نشانی https://ikcosales.ir/ ثبت‌نام کرده بودند رساند که امکان و واریز وجه خودرو مهیا شده است.

شرایط فروش فوق العاده ویژه متقاضیان عادی

نخستین بخشنامه، شرایط فروش فوق‌العاده ایران خودرو مطابق با جدول زیر است: (موعد تحویل خودروها در این طرح 90 روزه اعلام شده است)

شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش دو خودرو برقی ایران خودرو اعلام شد

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی

برای شرایط پیش فروش محصولات برقی وارداتی ایران خودرو نیز جدولی مجزا منتشر شده است: (موعد تحویل خودروها در این طرح دی 1403 اعلام شده است)

شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش دو خودرو برقی ایران خودرو اعلام شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد شرایط فروش محصولات برقی ایران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر